Millainen firma tuo siivous Kilita on ? Sivut ainakin päivittämättä - väittävät kotitalousvähennyksen määräksi 45 %. Hahhhhaaaaaa
Kilita siivous
16
725
Vastaukset
- Anonyymi
Soita sinne, numero löytyy lehdestä.
- Anonyymi
Et sitten älynnyt klikata sitä punaista verohallinnon linkkiä, josta olisit löytänyt ajantasaista tietoa. Hahhahhaaaaaaaaaa.
- Anonyymi
Minä kyllä tiedän ajantasaiset tiedot. En tarvitse mitään klikkailua mutta ihmettelen, että firma ei tiedä ja silti mainostaa kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä tiedän ajantasaiset tiedot. En tarvitse mitään klikkailua mutta ihmettelen, että firma ei tiedä ja silti mainostaa kovasti.
"Minä kyllä tiedän ajantasaiset tiedot. En tarvitse mitään klikkailua mutta ihmettelen, että firma ei tiedä ja silti mainostaa kovasti."
Kyllä se firman omistaja varmasti tietää myös, mutta noissa pikku firmoissa ei useinkaan ole valkituiosta sivujen ylläpitäjää, joten kannattaa klikata sitä verohallintolinkkiä, eikä täällä höristä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä kyllä tiedän ajantasaiset tiedot. En tarvitse mitään klikkailua mutta ihmettelen, että firma ei tiedä ja silti mainostaa kovasti."
Kyllä se firman omistaja varmasti tietää myös, mutta noissa pikku firmoissa ei useinkaan ole valkituiosta sivujen ylläpitäjää, joten kannattaa klikata sitä verohallintolinkkiä, eikä täällä höristä.Ei ne ehdi päivittää sivuja koska niillä on kiirettä koko ajan.
- Anonyymi
Tarjous sieltä Kolmion täydellinen muuttosiivous 850 euroa alv
- Anonyymi
Mielestäni kallis..?
- Anonyymi
joo hinat korkeat,muta työläisille maksaa pientä palkaa sekä palkat usein myöhäs eli yli tili päivän.
- Anonyymi
Antavat ärhäkkäästi palautetta asiakkaille, vaikka virhe olisikin heidän aiheuttamansa.
- Anonyymi
Esimerkki kiitos!?
- Anonyymi
googlettamalla löytyy tietoo. markkinaoikeuteen vie syyttömiä ja syyllisiä. rahoja ja korvauksia hakemassa aina. itse et uskalla tilata työtä sieltä. ettei vie käräjille.
- Anonyymi
Ahne pomo ja myös pomon läheiset.
- Anonyymi
Mistä moinen nimi Kilita?
Ei taida olla suomalainen big boss. - Anonyymi
Ihan on suomalainen firma joka sortaa työntekijöitään.
- Anonyymi
Voi kilin v*ttu ta!
- Anonyymi
Tästä nimi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764