Tummahiuksinen nainen, sääret näkyvillä, korot jalassa joka tulit samalla metrolla ja kohdattiin K-marketissa. Tulit perässäni kassajonoon. Vastaa jos kiinnostuit!
t. Mustapipoinen mies repun kanssa
Iso Omena K-market 12.11. n. klo 22.15
8
239
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä miehistä pipo silmillä.
- Anonyymi
Tosi mies ei käytä pipoa eikä reppua, joten ei kiinnosta.
- Anonyymi
Äijät ei astu julkisiin.
- Anonyymi
Tosimies nimenomaan käyttää talvella pipoa ja reppu on oikein kätevä kantoväline. Ne on teinejä joilla pää paleltuu pakkasilla kun ollaan olevinaan niin cooleja ettei voi pipoa pitää.. Tosin tämä taitaa onneksi olla jo vanha muotivillitys teineiltäkin, nykyään on siistiä pitää pipoa niin pojilla kuin tytöilläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies nimenomaan käyttää talvella pipoa ja reppu on oikein kätevä kantoväline. Ne on teinejä joilla pää paleltuu pakkasilla kun ollaan olevinaan niin cooleja ettei voi pipoa pitää.. Tosin tämä taitaa onneksi olla jo vanha muotivillitys teineiltäkin, nykyään on siistiä pitää pipoa niin pojilla kuin tytöilläkin.
Ei ole sinulta mitään pois, jos joku ei halua pipoa käyttää.
- Anonyymi
Mulla on hilloviikko...
T: Tummahiuksinen nainen- Anonyymi
Haluisko joku ajaa punaisia päin? Aloittaja?
T: Tummahiuksinen nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712