Eli kyselisin, että mahtaisiko täältä löytyä muita seksuaalivåhemmistöihin kuuluvia liikuntarajoitteisia?
Olen itse 34v. lesbo pk-seudulta. (Seksuaalisuuteen liikuntarajoitteeni eivät vaikuta, olen hyvinkin seksuaalinen ja seksuaalisesti monipuolinen ihminen.)
Jos täältä löytyy jotakuta mainittua samanhenkistä jota kiinnostaa jutella, niin laita vaikka viestiä? :) Voin jutella mielelläni myös muuta kautta, (aluksi esim. sähköpostilla tms). :)
Muita seksuaalivåhemmistöön kuuluvia?
Anonyymi-ap
2
339
Vastaukset
- Anonyymi
Viestisi on jo viime vuoden puolelta, mutta vastaan kuitenkin.. Eli itse olen reilu 4kymppinen pyörätuolia käyttävä lesbo, eli kyllä meitä on muitakin.. =) Minullakaan vamma ei seksuaalisuuteen vaikuta, kumppanin löytäminen näin tuolilaisena ei vaan ole helppoa. Liian usein ennakkoluulot esteenä, eikä ihmistä nähdä ns. "tuolin ohi"..? Minä asun kaiken lisäksi itä-Suomessa pienellä paikkakunnalla, joten täällä vertaiset ovat vähissä..
- Anonyymi
Eikös ilman omaa tahtoa toisten vuoksi yksinolevakin ole vähemmistössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722