Luin Marcus Rosenlundin: "Kohti korkeuksia" - kirjan. Se oli kaikkiaan oikein mukaansatempaava ja viihdyttävä. Vaikka siinä olikin varmaan joillekin tähtitieteen ammattilaisille turhilta tuntuvia vertauksia, kuten se, että kuinka kauan johonkin pisteeseen avaruudessa kestäisi auton nopeudella. Mutta ne etäisyydet tähtien välillä oli todellisia. Kyllä se jännittävältä ja huimalta tuntui lukea. Ja samalla olen entistä varmempi, että ihmisellä ei koskaan tule olemaan mahdollisuuksia mennä mihinkään pidemmälle avaruuteen. Aika loppuu kesken, menee sitten millä nopeudella hyvänsä.
Se lähdeteoksien luettelo oli aika mittava ja jos Marcus on ne kaikki lukenut, niin kyllä sen täytyy olla oppinut ja asiantuntija konsanaan.
Mistä lisää vastaavia kirjoja? Kertokaa jos tiedätte.
Mistä lisää helppotajuisia kirjoja avaruudesta?
Anonyymi-ap
4
99
Vastaukset
- Anonyymi
Esim. Mauri Kunnas:
Kaikkien aikojen avaruuskirja- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17655508p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Käy Ursan sivustoilta katsomassa.
- Anonyymi
Lue kaikki tähtitieteilijä Esko Valtaojan teokset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722