Ovatko muut huomanneet Lidlin palvelussa heikkenemisen merkkejä? Viimeisten 4 kuukauden aikana asioidessa tuntuu siltä, että myymälässä ei ole koskaan enemäpää kuin 1-2 myyjää paikalla. Varsinkin aamuisin tämän on huomannut. Valmiiksi ahtaat käytävät on täytetty hyllytettävillä tuotteilla, osa hyllyistä ovat aina tyhjiä ja myyjää saa etsimällä etsiä palvelemaan kassalle. Pulloautomaatti huutaa henkilökuntaa paikalle mutta vapaata henkilöä ei ole hoitamaan asiaa. Miten saisi yhteyden myymäläpäällikköön jotta voisi tiedustella asiaa? Ei tunnu kovin hyvältä työpaikalta henkilökuntaa ajatellen jos 2 ihmisen voimin pitäisi yrittää pitää puljua pystyssä.
Lidlin palvelu heikentynyt?
Anonyymi-ap
1
486
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut.. tosi älä arvoista touhua..myymälät ovat sotkuisia..laatikoita ja tavarakuormia joka paikassa..tavaroita miten sattuu sekaisin..hyllyt tyhjillään..JA HINNAT NOUSEE KOKO AJAN..ei kohta huvita lidl mennä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764