Sinooli romillerallia Päijätsälossa

Anonyymi-ap

Oli pikkasen lähtenyt Avantti lapasesta Päijätsalossa,selvin päin ja väärä rengasvalinta

18

1880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ollut enään.nostettu

• Anonyymi

Hetkinen! Saisiko tulkin paikalle?

• Anonyymi

Tulkkaus ei tuo mitään järkevää esille. Alkuperäinen teksti on kirjoitettu kannadan kielellä. Tätä kieltä opiskelin jonkinverran, ollessani työkomennuksella Intian Bangaloressa Karnatakan osavaltiossa. Teksti ei sisällä yhtään lausetta, vain irrallisia sanoja, joista suurin osa on v...u. Tekstin lopussa on henkilön nimi ja häntä luonnehditaan sanoilla v...un kukko. Nähtävästi jollain häiriköllä on halu herjata tekstissä esiintyvää henkilöä.

• Anonyymi

Kiitti edes tuosta tulkkauksesta

• Anonyymi

Kehottaisin Kallea tekemään rikosilmoituksen.Olisi kiva tietää kuka tällästä paskaa kirjottelee täällä, rikosilmoituksen kauttahan tuon nimen saisi selville jos kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyy.
      Älkää olko dorkia ja ottako siruja noitten rokotteiden päälle.Ne rokotteetkin on tehny teistä aivan hölhöjä.

• Anonyymi

No mistä näistä vois tehdä ilmoituksen?

• Anonyymi

Audi Avantteja ei kannata hinata. Audin omistaja lähettää hinaajalle 5000 euron laskun

• Anonyymi

• Anonyymi

Vihreen koneen kuski mökkikylässä ei aja ihan täysillävaloilla.Penkat pölisten ja lenkkeilijät tiellä.

• Anonyymi

On niin hyvän näköiset likat että saa minun puolesta ajella vaikka kuuhun niin ei haittaa.Kauniita blondeja <3

• Anonyymi

Keneen tullut.

• Anonyymi

on!

• Anonyymi

Onks tää Polsonoovikisunira nurin?

• Anonyymi

Nyt se on kaatunut koko paska!

• Anonyymi

Paljonkohan oli?

• Anonyymi

37 tonttuu verottajalle + muut noin

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31