Jos sinne on soittanut tänään, eikä sieltä ole soitettu takaisin, niin soittavatko takaisin huomenna vai pitääkö huomenna soittaa uudestaan? Kiireettömään hoitoon soitin.
PoSan takaisinsoittojärjestelmä
13
1253
Vastaukset
- Anonyymi
Itse soittaisin huomenna klo 8 kun päivystys aukeaa.. Jos ei ole aikaisemmin tullut soittoa ja vointi että voi odottaa. Muuten valitse kiireellinen.
- Anonyymi
Eivät soita, täytyy uudelleen soittaa 🤗
- Anonyymi
Soittelevat kun viitsivät siis riippuu ketä vuorossa
- Anonyymi
Vaikka soittaisit kiireellisenä. Ei välttämättä soiteta takaisin samana päivänä.
- Anonyymi
Aina soittavat takaisin niin kuin ovat luvanneet
- Anonyymi
Eivät välttämättä samana päivänä. Turha väittääkään.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Eivät aina soita vaikka olisi kiirekin. Ennen oli kaikki paremmin.
- Anonyymi
Tosi surkeaa on hoito, jonot pidentyy ja puhelimen kautta nykyään lääkärit, miettikää vanhempia ihmisiä kun on näkö, kuulo, kuulonymmärtäminen heikosaa kantimissa ja pitäis pystyä omaksumaan asiat. Tämä digi asiointi samoin ihan onnetonta ikäihmisten osaaminen tietokoneiden ja älypuhelimen kanssa ei tuttua, kädet ei toimi ei näe ei kuule. Kyllä palveluissa tarvitaan ihmisiä (suomenkielisiä)
- Anonyymi
Eivät soita takaisin
- Anonyymi
Omaolo.fi
Sieltä sai lääkärin vastauksen alle tunnissa ja viikon sairaslomalapun 👍
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.- Anonyymi
En tarvi sairaslomaa. Tarvitsen lääkärinajan jotta saan lähetteen Poriin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764