Koko Luvia on yksi suuri Sulo Vilenin huoltsikka, josta kaikki järkevät ihmiset menevät vain ohi

Anonyymi-ap

Jotkut onnettomat aina välillä harhautuvat ja ajavat eksyksissä hiljakseen kirkonkylän läpi vain palatakseen takaisin 8-tielle kun huomasivat ettei Luvialla ole mitään syytä vierailla sen pidempään.

18

1388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luvia onkin siitä hyvä kyläpahanen, että pääsee ajamaan läpi. Ei tarvitse tehdä u-käännöstä takaisin kasitielle. Kerta elämässä riittää läpiajoonkin.

• Anonyymi

Jos porista päin tulee ohi niin suunta onkin ihan oikea.

• Anonyymi

Ai et raumlaisse ova sit tervetulleit vai? Mut et porilaisse saava ajja ohi?

• Anonyymi

Wau oot varmasti intternetin hauskin. Ootko mietttiny stand up kiertuetta ismo leikolan kanssa?

• Anonyymi

Oletko itse omalla kohdallasi miettinyt tarvetta ottaa yhteyttä äidinkielenopettajaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse omalla kohdallasi miettinyt tarvetta ottaa yhteyttä äidinkielenopettajaan?

En. Hän on jo edesmennyt kymmenisen vuotta sitten. Ei vastaa puhelimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Hän on jo edesmennyt kymmenisen vuotta sitten. Ei vastaa puhelimeen.

Mutta siltikin yrität soitella?

• Anonyymi

Ismo Leikola on ihan oikeesti aika huono koomikoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ismo Leikola on ihan oikeesti aika huono koomikoksi.

Kyllä se saa aina naurut aikaiseksi. Sillä on niin naurettava tukka.

• Anonyymi

Luvia on kiva ja rauhallinen paikka asua kahden ison työssäkäyntialueen mukavassa puolivälissä.

Antaa kateellisten puhista... rakkaudesta se hevonenki potkii ja kateudesta katkerat kommentit kumpuaa...

• Anonyymi

Luvia on nykyään osa Eurajokea, joka on ydinjätteiden kaatopaikka. Lisäksi eurajokilaiset ovat ahtamassa Luvian täyteen tuulimyllyjä, joten pian se on yksi iso teollisuusalue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvia on nykyään osa Eurajokea, joka on ydinjätteiden kaatopaikka. Lisäksi eurajokilaiset ovat ahtamassa Luvian täyteen tuulimyllyjä, joten pian se on yksi iso teollisuusalue.

Ilmankos Luvialla menee niin hyvin - Eurajoki liitos tuo teollisuutta, työpaikkoja, matalan veroäyrin ja katkerat porilaiset pysyy neukkubunkkereissaan ja tuijottavat vastapäistä parveketta paremman puutteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmankos Luvialla menee niin hyvin - Eurajoki liitos tuo teollisuutta, työpaikkoja, matalan veroäyrin ja katkerat porilaiset pysyy neukkubunkkereissaan ja tuijottavat vastapäistä parveketta paremman puutteessa.

Mitä teollisuutta ja työpaikkoja kuntaliitos on Luvialle tuonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teollisuutta ja työpaikkoja kuntaliitos on Luvialle tuonut?

Käsite "työssäkäyntialue" ei ilmeisesti aukea, joten vilkaiseppa täältä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Työssäkäyntialue

Eurajoki toi alhaisen veroäyrin, velattoman kunnallistalouden, tukevan veropohjan ja työpaikkoja. Liitos vahvisti myös Eurajokea suhteessa Raumaan, Porista siellä ei pahemmin tarvitse piitata.

Uuninpankolla köllöttelevälle tai tämän päivän pari-kolmekymppiselle tietysti on aivan kauheeta, jos työmatkaa tulee enemmän kuin pihan perälle. Aiemmin haukuttu ydinjätehautakin työllistää melkoisesti, sinne asti tietysti joutuu ihan itse menemään kun eivät järjestä kyytiä ovelta ovelle, on se niin väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eurajoki toi alhaisen veroäyrin, velattoman kunnallistalouden, tukevan veropohjan ja työpaikkoja. Liitos vahvisti myös Eurajokea suhteessa Raumaan, Porista siellä ei pahemmin tarvitse piitata.

Uuninpankolla köllöttelevälle tai tämän päivän pari-kolmekymppiselle tietysti on aivan kauheeta, jos työmatkaa tulee enemmän kuin pihan perälle. Aiemmin haukuttu ydinjätehautakin työllistää melkoisesti, sinne asti tietysti joutuu ihan itse menemään kun eivät järjestä kyytiä ovelta ovelle, on se niin väärin.

Työllistää se Olkiluoto. Siis porilaisia ja raumalaisia. Luvialaisen äly ei niin korkealentoisiin töihin yllä. Saha ja huoltamo heille parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne työssäkäyntialueet miksikään kuntaliitoksilla muutu.

• Anonyymi

Ainakin suoja työpaikkoja..tosin nekin on jo loppu suoralla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60