aurauskepit

Anonyymi-ap

minkä ihmeen takia noita aurauskeppejä on joka vitun kävelytien vieres. minä heittelen joka ainoon kepin mettää tai piilotan lumen alle ku ei sellasia vittu tarvita. vai onko ihmiset nii sokeita ettei nää misä kävelee, en kyllä tajua mihi niitä tarvitaa mut sanokaa mitä sanotte mut mä heittelen ne pois ku niitä ei tarvita, ja jos valitus tulee nii tulkoot vittua mua kiinnosta jotkut kepit.

13

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä hyvä

• Anonyymi

ettei sokeat ,eksy kartalta,

• Anonyymi

Olette siellä Kankoonpeessä fiksuja, koko sisäsiittoinen kyläpahanen samaa sukua.
      Kirjoittajassa näkyy sitten tulos.

• Anonyymi

Totta täällä on monen sortin hoitoa kaipaavia, tämä aloittaja tuntuu olevan kohtalaisen vaaraton muille kuin aurauskepeille.

• Anonyymi

Kyllä niitä tarvitaan,,,etkö sitä ymmärrä,,,,🥳

• Anonyymi

Sais antaa sulle sakot,jos yhdenkin merkin otat pois,,

• Anonyymi

Hirteen sais vetää sinut,jos yhdenkin merkin otat pois,,,

• Anonyymi

Taas on idiootti irrallaan. Näkyvät ne kepit kiinnostavan hyvinkin paljon.

• Anonyymi

Aurauskeppi on kuin liikennemerkki.Kumpaakaan ei tule poistaa omapäisesti.

• Anonyymi

Aloittaja kuulostaa samalta koulukiusaaja-tylleröltä joka aikanaan pyörällä ajellessaan riuhtoi auraskeppejä irti. Ainoa lapsi, kuten äitinsä. Matkivat ja kadehtivat itsetunnon puutteessa muita. Isovanhemmat kiertävät autolla kaupunkia, kyyläämässä ihmisten pihoja.

• Anonyymi

Matkijat on kyllä maanvaiva. Mun lapsi on saanut sellaisesta riesan joka matkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkijat on kyllä maanvaiva. Mun lapsi on saanut sellaisesta riesan joka matkii.

Matkijalle/kopioijalle ei kannata ikinä kertoa suunnitelmistaan. Esim. mitä haluaa lahjaksi tms. Kiiruhtaa vaan hankkimaan ko. asian itselleen heti ja leveilee sitten sillä. Toisaalta kannattaa johtaa harhaan hankinnoillaan niin saavat sitten näpeilleen kivasti kun huomaavat, että "puihin meni".

• Anonyymi

Kylläpä aloittajaa aurauskepit kiinnostaa. Taitaa olla sinulle fetissi? Asutko kenties aurauskepin kanssa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31