Olisihan se reilua että me hyväosaiset antaisimme edes jotain näille elämänkoululaisille jotka hairahtuivat tuohon törkeään huijaukseen. Jos jokainen laittaa pottiin edes jotain, vaikka vain esim. Sata euroa 💶 niin saisimme uuden alun mahdollistettua näille kovaonnisille. Monet uhreista eivät kyenneet näkemään mistä oli kyse (vaikka me hyväosaiset, tavalliset ihmiset tajusimme heti minkä sortin rikollisesta toiminnasta oli kyse.
Joten ilmoittautukaa osoitteeseen:
Onecoinuhrientukiry@onecoineurope.eu ja autetaan lähimmäisiämme. He ovat kuitenkin ihmisiä (?) ja eivät ole kohtaloaan itse valinneet (hmm, ovat kyllä mutta tyhmyydestä on jo rangaistu tarpeeksi)
Joten vielä ripaus joulumieltä ja kaivamaan taskuja. Huom. Lahjoituksista 15% menee lyhentämättömänä uhreille ja loput Sofiaan jollekin hämärälle pankkitilille.
Kiitos ja siunausta.
Keräys onecoin uhreille
Anonyymi-ap
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Saako laittaa 200 euroa?
- Anonyymi
Voinko laittaa kaikki sille pimeelle tilille, kun on noita oneCoineja taskut täynnä ja useampi tycoon kolutuspaketti. Paketit on tulostettu "LineBank" paperille, eli on takuulla laadusta tulostetta luettevana.
Nyt autetaan heitä, jotka ei ehtineet kotiuttaa tai ostaa tuppikullilautaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774