TV ohjelmat

Anonyymi-ap

Vuosi vaihtui ja uusinnat jatkuu ! Herää kysymys miksi meidän pitää maksaa mediamaksua ? Ohjelmat täysin alaarvoisia ja mainoksia on ihan liikaa ! Ja vaikka kanavia on niin joka kanavalla pyörii samat ohjelmat ja uusinnat ! Ja niitä haistapaskan mainoksia !

11

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksa vain kiltisti verosi ja muut valtion määräämät maksut. Niillähän me hallinnon kustannamme. Eiväthän kansanedustajat ja heidän lukuisat avustajansa muuten saa suuria palkkoja ja palkkioitaan.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­­N­­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17695412e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Laita se toosa kiinni kun alkaa ärsyttää.

• Anonyymi

Kyllä rahalle pitää saada vastinetta kun siitä kerran maksetaan ! Tai vaihtoehtoisesti laitetaan se mediamaksukin uusintana seuraavalle vuodelle !

• Anonyymi

Mikäli ehdotat vallankumousta niin ollaan mukana.

• Anonyymi

Eihän mediamaksu koske pelkästään televisiota. Hyviä luonto-ohjelmia tulee jatkuvasti.

• Anonyymi

Uusintoja ja mainoksia on jokatapauksessa aivan liikaa ! Ja " niinsanotut uudet " ohjelmat ovat sellaista hömppää ei kyllä paljon ole kehumista !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusintoja ja mainoksia on jokatapauksessa aivan liikaa ! Ja " niinsanotut uudet " ohjelmat ovat sellaista hömppää ei kyllä paljon ole kehumista !

Eikös ne mainokset ole mainoskanavilla, niillähän ei ole mitään tekemistä mediamaksun kanssa.

Itse ainakin maksan mielelläni mediaveron, sen verran paljon katson areenasta ohjelmia, TV:stä uutisia ja ajankohtaisohjelmia sekä luonto-ohjelmia, niin ja ratiota kuuntelen myös.

• Anonyymi

No mitenkä muuten saatais ihmiset pysymään yksinkertaisena.

• Anonyymi

Maalaiskomedian uusinnathan pyörii taas telkassa.
      Mut näyttää siltä, ettei sitä ole katottu riittävän tarkasti täälläpäin.
      Siinähän sanottiin, ettei toimivaa stragetiaa kannata käyttää kahta kertaa peräkkäin. Täällä on käytetty monta jo kertaa yhtä ja samaa.

• Anonyymi

Älähän nyt, pitäähän ne ihmiset pitää typerinä esittämällä kaikenmaailman putouksia ja wednesday sarjoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60