Uskaltaako Kokemäen Tokmannilta vielä käydä, kaveri kertoi että siellä pyörii porukkaa Vartija puvut päällä?
Kokemäen vartijat
5
539
Vastaukset
- Anonyymi
Meinasikko jotain varastaa?
Ite oon sellanen säätäjä, että sivustaseuraaja vois kattoakin epäilyttävästi, mutta ei minua kyllä vartija siat ole häirinny. En tosin ole mitään viiden sormen alennuksella hankkinutkaan. - Anonyymi
Vartijat helvettiin!
- Anonyymi
On muuten ihan hemmetin ärsyttäviä, kun kulkevat välillä "askel ja paukaus" perässä ja kyttäävät, kun mitäkin rikollista, Mulla ei ole tarvetta varastaa mitään, joten tällasta umpirehellistä asiakasta tuollanen vain ahdistaa. Joskus tekis mieli sanoa jotakin, mutta ei uskalla, kun nykyään voi päästä vaikka hengestään näiden "wannabe" poliisien kynsissä.
- Anonyymi
Voi olla lyhyt pinna, parempi olla vaan hys hyss. Monellako on pahoinpitelytuomioita alla, sukupuoleen katsomatta? Ikinä ei pitäis päästää vartijoiksi eikä hoitajiksi henkilöitä joilla vihanhallintaongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709