Persuthan eivät tunnetusti ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.Kiinnostaa kuitenkin tietää onko Jeppiksen persuissa paljon kannibaaleja.
Jeppiksen persut?
12
159
Vastaukset
- Anonyymi
Hoitoja miehille antaa hoitomiehet ?
- Anonyymi
Suomihan on sitten täynnä kaistapäitä,kun suurin puolue kannatuksineen on perussuomalaiset...ihme juttu
- Anonyymi
Hoitomiehet haluaa antaa vastentahtoisille miehille hoitoja, vaikka porukalla ?
- Anonyymi
Vihervasemmistoa ahistaa tuleva suurjytkytys...
- Anonyymi
Hoitomiehet haluaisi ahdistaa miehille jytkytyshoitoja ?
- Anonyymi
Taitaa ahistaa useitakin jos sotahullut(kok) ja muuten vaan seinähullut(pers) tekevät hallituksen.Todellinen hirviöhallitus olisi tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ahistaa useitakin jos sotahullut(kok) ja muuten vaan seinähullut(pers) tekevät hallituksen.Todellinen hirviöhallitus olisi tuo.
Kun Ruotsalainen kansanpuolue (RKP) liimaisi ja Kristillisdemokraattinen puolue (KD) vielä siunaisi pyhän porvarillisen liiton, niin ylhäältä valuttaminen voisi alkaa.
- Anonyymi
Noin yleensä persut on oikeassa päätettäessä suomen asioita.
- Anonyymi
Persujen ja Putinin jutut ovat aina käänteiset totuuden kanssa.
- Anonyymi
Jytkytän...jytkytin...olen jytkyttänyt..olin jytkyttänyt...vihervassarit ja äässteepee ovat seuraavien vaalien häviäjiä..en ole häviäjien puolella koskaan..t: Suurjytkyttäjä
- Anonyymi
Nytkyttelehän kyylä ihan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764