Onko Vaasassa paljonkin transvestiitteja?
https://ilkkapohjalainen.fi/arki-ja-hyvinvointi/vaasalainen-transnuoren-%C3%A4iti-toivoo-ett%C3%A4-uusi-translaki-muuttaa-ihmisten-asenteita-pelk%C3%A4sin-miten-syv%C3%A4lle-ihmisten-kommentit-h%C3%A4neen-sattuvat
Vaasalainen transvestiitti
7
275
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vanhemmat olisivat olleet läsnä, ei tuollaista olisi tapahtunut.
- Anonyymi
ehkä ehkä ei
- Anonyymi
Tuo on totta.
- Anonyymi
"Pikku Tyttö oli Isänsä kanssa saunassa.Sitten pikku Tyttö huusi. Isä näen sun Kyrpäs.
Isä raivostui ja otti tyttöä hiuksista kiinni,pyöritti työn päätä ja kysyi mitä nyt näet?
Kiuas,Ämpäri Kyrpä/ kiuas,ämpäri Kyrpä......"
Teini iän kasvatus oppia vanhemmille,parempi on kasvattaa kuin katua.!
Moniko perhe saunoo vielä yhdessä teinien kanssa? - Anonyymi
Vasas muita ookka, ku vähemmistöjä.
- Anonyymi
Mitä jos joku uskoo olevansa lyhtypylväs? Pitääkö sitten kehittää menetelmä leikata siitä lyhtypylväs?
Vai olisiko helpompaa hoitaa mielenterveysongelmat mielenterveysongelmina eikä lähteä itsekin niihin mukaan hoitamalla vain oireita eikä itse sairautta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745