Älä vain kysy mikä on atk
Olet sukupolvesi atk-nero!
"ME NAISET | Todellakin muistat sen möhkäleen, jota MikroMikoksi kutsuttiin. Ja sydämeesi jätti jäljen erityisesti yksi koulun opettaja – se, joka ymmärsi tietokoneista yhtä paljon kuin vuohi uimapatjasta. Et myöskään koskaan unohda sitä tunnetta, kun yhtäkkiä kaikki maailman tieto oli vain CD-rompun päässä. Olet pysynyt hienosti kehityksen mukana – opettelithan lausumaan miukumaukun sijaan ät."
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009355991.html
Oletko atk-guru
Anonyymi-ap
4
183
Vastaukset
- Anonyymi
En mä suostu sitä vieläkään sanomaan kuin miumauksi tai kissanhännäksi :)
- Anonyymi
Mikä ihmeen hästäk se risuaita on :)
- Anonyymi
Miuku = @
Miukumauku = @@
Hiffasitko eron?
Mie sanon at, sillä ät rajaa monta maata pois - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen hästäk se risuaita on :)
Hastag on aihetunniste (myös avainsana) on kokonaisuus, joka muodostetaan ristikkomerkillä (#) ja sitä seuraavalla sanalla tai merkkijonolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764