Etkä toivu siitä. Menettääkö maailma jotain vai tuleeko se paremmaksi paikaksi
Saat sydänkohtauksen parin kk sisällä
20
74
Vastaukset
Perhe menettää, ei kukaan muu menetä minussa mitään. Ei maailma kyllä yhtään paremmaksikaan muutu.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Suunnittelisin testamenttini mutta en omista mitään.
- Anonyymi
Koiran testamenttaan Pamelalle
- Anonyymi
Sitä olen tässä jo odotellutkin.
-Kill me softly - Anonyymi
Perijä on valmiina hudge monay
Ooo, mahtavaa! Ehdottomasti maailma tulee paremmaksi paikaksi, yksi maapalloa tuhoava hirviö vähemmän.
- Anonyymi
Noinkin voi asian ajatella siksi en tee jälkeläisiä tähän maailmaan
Anonyymi kirjoitti:
Noinkin voi asian ajatella siksi en tee jälkeläisiä tähän maailmaan
Sekin on yksi vaihtoehto. Ja kyllä joku toinen tekee uusia ihmisiä riittävästi jatkamaan tuhoa, kaikkien ei tarvitse osallistua niihin talkoisiin.
- Anonyymi
Ap:lle aukesi juuri paikka helvetissä. Taivaaseen ei toisia tuomitsemalla pääse.
- Anonyymi
Hypoteettinen kysymys ota lääkkeesi
- Anonyymi
Olet ihan oikeassa.
- Anonyymi
Kun nukun pois saan aina olla Herran kanssa sen jälkeen. Kaikki kyyneleeni kuivataan. Minulla ei ole täällä paljon ystäviä. Työni jäisi pahasti kesken. Minulla ei ole vaimoa kuka jäisi kaipaamaan. Kaikki kipu ja murhe on sitten poissa, kun jaksan elää sen mitä tätä nyt vielä on jäljellä.
- Anonyymi
...
Filippiläiskirje 1:23
"Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi ... "
Paavalilla oli tosi paha olla tässä pahassa maailmassa. Kaiken tämän vihan, valehtelun, haureuden, rakkaudettomuuden keskellä. Olen muuttunut paljon. Minä jota ei kiinnostanut taivas pätkääkään, kaipaan myös olla Jeesuksen kanssa enemmän kuin olla täällä. Täällä minua ahdistaa ja täällä olen murheellinen.
- Anonyymi
Ehkä saankin jos ns. kertominen ei lopu. Sitä ei vain enää jaksa nähdä eikä kuunnella.
- Anonyymi
Varo, että et jää auton alle
- Anonyymi
Eihän ollut uhkaus..
- Anonyymi
Jaa
Muutama ihminen jää kaipaamaan. Maailmaan en ole vielä kerennyt valloittamaan😉
- Anonyymi
Pään sisäisen verenvuodonpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019