Surullinen

Anonyymi-ap

Tahdoin niin paljon rakkautta. Koskaan se ei ole sujunut. Rakastuin ja sotkin asiat. Suuri rakkaus on muuttunut turmioksi. Enää en tunne rakkautta. On vain vihaa, ja runneltu ruumis. Olen pettynyt sydämeeni, se on pettänyt minut. Rakkaus vain rikkoi elämän. Miksi koskaan en onnistu?

11

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minullakin se rakkaus oli murskaava kokemus. Kolme pitkää vuotta kaivaten. Olisi tosiaan pitänyt mennä juttelemaan sille yhdelle 😅. Tämä on siksi niin hauskaa koska se on järjenvastaista ja koska ihmismieli voi olla niin kovin heikko. Rakkautta voi olla ensisilmäyksellä. Pelkkä elekieli riitti minulle rakastumiseen. Toivon vain todella ettei hän sattunut rakastumaan minuun, sitä en saa koskaan tietää.

• Anonyymi

Mikä rakkaus, jos ette edes jutelleet tai olleet yhdessä. Oletko 14-vuotias? Vai jo 15-vuotias?

Olet tyhmä.

• Anonyymi

Eihän sulla siis mitään kolmeen siis ollut?
        Ootko tyhmä 😁

• Anonyymi

Menitkö varatun kanssa sähläämään? Silloin usein käy noin.

• Anonyymi

Ja silloin käy noin. Oikein.

• Anonyymi

Vanha klisee, "aika parantaa haavat" on niin totta.
      Kaikista tärkeintä nyt on ettet jää yksin hautomaan ikäviä kokemuksiasi.
      Tee kaikkesi että menet muiden ihmisten seuraan, Kirkkoon, konsertteihin, luennoille, harrastuksiin, lenkkeilylle ( happi on hyvä seuralainen), jne.

Tietysti sivullisen on helppo sanoa että nyt ryhdistädy:
      (henkisen) sängyn pohjalla on niin helppo maata ja surra ja surra kunnes kuihtuu olemattomiin. Mutta se on on totta. Kukaan ei tule sinua sieltä vetämään ylos, sinun itse on tehtävä se.

• Anonyymi

Kaikki eivät vaan onnistu. On henkisesti rujoja ihmisiä jotka eivät huomaa sitä ja siitähän epäonnistuminen johtuu. Pitkälti. Kuin näkymätön kampurajalka tai puuttuva raaja.

• Anonyymi

Aloittajan kirjoitus voisi olla omasta kynästäni. Suuri hurmiollinen vuosia kestänyt rakkaustarina loppui toisen taholta kaiken välillämme olleen kieltämiseen, valheisiin ja hylkäämiseen. Jäljelle jäi vain voimakas surumielisyys ja ahdistavia vihantunteita :(

Älkää ihmiset kohdelko toisia ihmisiä kuin paskaa.

• Anonyymi

Luurankoja kaapissa.. Et uskalla rakastua

• Anonyymi

Kyllä vielä onnistuu.

• Anonyymi

En uso, en uso

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60