heHEEEEEEEE olen takuuvarmasti buumeri veri praud
"Tunnetko Tiktok-julkkikset, emojien käyttötarkoitukset ja viraaleimmat ilmiöt kuin omat taskusi?
Vai käytätkö edelleen sanoja lit, swäg ja jonne? Silloin olet pudonnut kelkasta – mikä sekin on aivan ok."
Tuloksesi: 1 / 10
Ok boomer!
"Ei mennyt ihan nappiin... Todennäköisesti olet hieman varttuneempi kuin vuosina 1996-2015 syntyneet zetalaiset. Nuoruudessasi käytettiin vielä lankapuhelinta ja ensimmäisessä kännykässäsi oli ehkä ulos vedettävä antenni. Todennäköisesti myös käytät puhelimesta edelleen sanaa kännykkä.
Saatoit kuitenkin oppia tästä testistä niin paljon uutta, että pystyt hetken aikaa keskustelemaan z-sukupolven kanssa sujuvasti. Ainakin kunnes aika taas jättää näistä sanoista, julkkiksista ja trendeistä, kuten internetin aikakaudella tyypillisesti varsin nopeasti käy."
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009370262.html
har-ha-rha-rh-arha-hsdfshfsdfslsäsäsäsääsä
Testaa, oletko henkisesti nuori!
Anonyymi-ap
1
216
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kun katselin taannoin Emma gaalan , en tunnistanut ketään esittäjää poislukien Bess! Joku saatanan gettomasa isossa takissa oli aika Elvis ! Olenko liian vanha kun idiootti ärsyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764