Kuulemma Malesian tiikeri Wahlroosin uusin jekku. Ehtyivätkö kultakaivokset?!?!
https://paradisecovedevelopment.com/about-us/
Lapin erämaista Borneon viidakoihin
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Lujaa karkuun!
- Anonyymi
Myydään ennen rakentamista..
Ei kukaan ole noin hölmö, että lähtis tohon leikkiin mukaan.
Alkaa huijareiltakin ideat loppumaan, kokkeli syö aivoja ja muukin narkkaaminen vie loputkin ajattelusta. - Anonyymi
Kyllä kaksiaivosoluisia riittää loputtomiin. Ja niitä syntyy koko ajan lisää sitä mukaa kuin luonnollinen poistuma vähentää. Kyllä minä luulen että Wahlroos saa tästä taas vähän lisätienestiä että pääsee ajelemaan lambolla.
- Anonyymi
Tässä on nyt paha ongelma, rikkaat ovat erittäin epäluuloisia, jos näiden konnien nimet vilahtaa joissain papereissa, niin tuskimpa tulee allekirjoituksia niihin papereihin. Raha liikkuu sitten kun pytinki valmis. Mistä rakentamisrahasto ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774