Kaiken saman saa tehdä.
Toimi samoin niin irrottaa otteensa
10
57
Vastaukset
Mä en ymmärtänyt nyt🙈
- Anonyymi
Tämä on ehdoton ei. Pitää olla vahva ja hyvä. Jatkaa omaa elämää ja sanoa pyh hyh muiden tempauksille. Ja tunnustaa omat virheensä ja epätäydellisyys. Meillä käytiin näitä läpi jo lapsena 💗
- Anonyymi
Sisäinen kauneus nousee aina myös pintaan omana itsenään. Jokainen on kaunis. Elämä näkyy ihmisessä, ja se tekee jokaisesta kauniin. Iltasaduista, sisäisesti kaunis voittaa lopulta aina. Vaikeat tiet ovat laitettu kuljettavaksi jotta kyllästy tasaiseen ja ylpisty. Elämä on seikkailu, täynnä nähtävää ja koettavaa. Sielun pitää antaa löytää oma tahtonsa, mutta rakkauskin pitää ansaita ja löytää 💗
- Anonyymi
Elämästä tulee helpompaa kun tietää että edes yksi ymmärtää siks että on kokenut saman.
- Anonyymi
En pysty olemaan niin ilkeä.
- Anonyymi
Tiedän myös sen ettet koskaan tarkoittanut aivan sitä mitä sanoit, että pohjimmiltasi et ole niin ilkeä.
Ne sanat tuntuivat kyllä kauheilta, mutta en silti vihaa sinua. En tule koskaan kuitenkaan vastaamaan samoin tavoin sanoihisi, en ole sellainen ihminen.
- Anonyymi
Mikä irroittaa? Aina kaikkea samaa ei saa, ei voi, eikä ole järkevää tehdä.
- Anonyymi
Taas näitä outoja aloituksia?
- Anonyymi
Missä pitäisi toimia samoin?
- Anonyymi
en osaa hakkeroida, enkä kyllä tekisi sitä vaikka osaisinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039