Muutama kerrostalo on romahtanut ja maa on mahtava NATO-maa, ja täältä kylmästä pohjolasta täytyy lentää auttamaan kun ei osata kuin kerjätä ja kiristää!
Kuinka Turkki kehtaa!!!?
Anonyymi-ap
4
221
Vastaukset
- Anonyymi
Pahimmin ovat kärsineet Turkin vähemmistökansojen alueet. Tuskin turkkilaiset niitä itse välittävät auttaa. Turkin vaalit ovat tulossa, mutta tuskin nuo alueet muutenkaan äänestävät Erdogania.
Minä auttaisin mielelläni kurdeja, jotka taistelivat urheasti Isistä vastaan. - Anonyymi
Suvakit voisi nyt järjestää kansalaiskeräyksen: keräisivät kaikki Turkin haluamat ja eikun pakanalähetys toimeksi!
- Anonyymi
Sellaisia ovat koko aika pitää auttaa. Turkkilaiset ei viitsi lentää auttamaan omiaan vaan valittavat mediassa pelkäävät joutuvansa töihin voi reppanoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722