Hintaa kämpällä 10 000 egee.
86 neliöö
Siinnä ei oo enää neliöllä hintaa, hesassa tolla saisi yhden (1) neliön :O
Lehtovaarankatu 13 B, Itä-Kaupunki, Nurmes
14
282
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ostan taman, tarvitan lidil Nurmeksen
- Anonyymi
Siinä taloyhtiössä on kaupungilla myös osakehuoneistoja eli kaiken maailman kulkijat naapureina. En ihmettele hintaa yhtään.
- Anonyymi
Aika halpa
- Anonyymi
Oiskohan remontit tekemättä.Ikinä et saa hyvää halvalla,se mielikuva vaan tahtoo olla kuitenkin mielessä…joskohan nyt😂
- Anonyymi
ei oo hinnalla pilattu, rai ehkä on?
- Anonyymi
Siinä on neliöt halvalla 😂 kertoo paljon nurmeksen vetovoimasta 🤣
- Anonyymi
Voiko taman vuokratatan? Me asua siisti ja ei rikkoa paikka
- Anonyymi
Homeongelma kiinteistössä iso remppa.?
- Anonyymi
Minne voidan soitta me halutan vuokra tama asunto
- Anonyymi
Juu, halpa on. Tehään nopeat kaupat niin paan osakekirjat postiin ihan pian!
- Anonyymi
Minän ostan tämän!!! Teen nuotion parkettiiin,sossu sen kuntoon saa
- Anonyymi
Pelkät putkiremontit maksavat n. 1000 euroa neliö, siitä voi laskea paljonko tuollekin asunnolle tulee hintaa, siksi siitä eroon noin halvalla yritetään päästä.
- Anonyymi
Nurmeksen parhaimpia kämppiä!.
- Anonyymi
Yön timoja töissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722