Mihin aiotte viedä jätteet, kun on lakko. Vaihtoehtoja on kaksi. Heittää luontoon tai viedä yleisiin ( koulujen ja vanhainkotien astiat,).
Jätteet akt
Anonyymi-ap
6
229
Vastaukset
- Anonyymi
Mää vien jonnekin koulun astiaan.
- Anonyymi
Minä vien jonnekin rivarin roskiin
- Anonyymi
Kunnantalon roskikseen.
- Anonyymi
PASKA ONGELMA ON KOKONAAN EK HÄKÄPÄÄN, OKSALA JA TYÖNANTAJAT PENTIKÄINEN VIEKÖÖT KOTIINSA PASKAT. TYÖNTEKIJÄN PITÄÄ SAAHA PALKKAA TEHYSTÄ TYÖSTÄ JA PALKAN MAKSU ON TYÖNANTAJAN ONGELMA ELLEI PALKKAA EI RATTAAT KULE KYLLÄ VOUTI PERII JA ASETTAA SIPPI KIOSKIT TOIMENPIDE KIELTOON.
- Anonyymi
Vien mainoslehtiset naapurin postilaatikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764