Yksi tapaus, kun pappi ei puhunut vainajasta ollenkaan, huuteli olen Ylistarosta. Toinen tapaus. On kunnioitettavaa ja fiksua, että iäkkäitä vanhempiaan hautaavat lapset osaavat käyttäytyä. Mutta ei. Lasten tulee perheineen mennä lasten vanhuusjärjestyksessä arkulle laskemaan kukkia. Olin hautajaisissa jossa neljä nuorempaa lasta suurperheineen juoksujalkaa ryntäsivät arkulle kuin lammaslauma, ainakin viisitoista henkeä yhtäaikaa. Muutama kukkakimppu laskettiin. Vanhin ja arvostetuin lapsi laski erikseen viimeisenä kukkaseppeleensä omien lastensa kanssa. Kyllä hävetti, oikeita maalaismoukkia. Eikö seurakunta voisi ohjeistaa. Samalla tilaisuus pysyisi rauhallisena.
Miten hautajaisissa tulisi käyttäytyä?
Anonyymi-ap
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholismista johtui papin sekoilu.
- Anonyymi
Mitä sinä siellä teit? Ilmaisten kahvien perässä?
- Anonyymi
Totisesti, aamen.
- Anonyymi
Todella törkeää. Onko heillä alemmuudenkompleksia vanhinta sisarustaan kohtaan, kut jopa hautajaisissa etuilevat. Eikö kirkko tai joku muu sukulainen voisi heille vaikka jälkikäteen kertoa, että hävetä sai. Oliko ruokajonossa sama kiirus? Ja sama törkeä järjestys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709