Jää enemmän aikaa kyntämiseen !
SDP Matiaksen 4 päivän työviikko
14
118
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkynen uhkaili toi ittakaam
- Anonyymi
Eduskuntaan tulee neljänpäivän työviikko .200 valittujen työt eivät tuota tulosta
vaan aiheuttavat Suomelle velkataakaan. Ulosta tai Tulosta.
Jäävät turhat ilta ja yö työt pois.Samalla palkat pudotetaan 3000€/kk.- Anonyymi
Neljänpäivän työviikko?!
Meinaatko, että todella suostuisivat pidentämään työviikkoaan?
- Anonyymi
Olisin hänenenä poistunut takavasemmalle mutta ilkee vaan yrittää eduskuntaan
- Anonyymi
Eivät keksineet parempaa mainosta jauho-jengissä.
- Anonyymi
Vein äiteen kanssa nuorena lehmää naapurin isälehman luo ja piti aina maksaa sonnin munat.
Nykyään sen tekee volsulla ajava pipettihenkilö mutta maksu on ilmeisesti silti maksettava.
Kuinka on näiden naisten laita?- Anonyymi
Kaikki on muuttunut tuon nuoruusmuistosi jälkeen. Nykyään sonni maksaa tai jopa istuu, jos naama on kuin Weinsteinilla.
- Anonyymi
Tällä kirkkovaltuuston miehellä ei totisesti ole mitään häpyä.
- Anonyymi
Jep, viattoman ja kokemattoman ensikertalaisen raahas kämpille!
- Anonyymi
En äänestä tuota kun teki julkisen tempun vaimonsa selän takana
- Anonyymi
Jutan ansiosta pääsi eduskuntaan. Tilalle.
- Anonyymi
Eduskunnassahan ei ole pakko olla paikalla edes kerran viikossa. Sen kun lusmuilee, sama palkka tulee joka tapauksessa. Demarithan toki tykkää.
- Anonyymi
Mäkynen itse painaa pitkää päivää ja Mäkynen painaa myös öisin.
- Anonyymi
Tuollaisia häntä heikkejä vaasa täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745