Osteletko tiheään telkkareita?
Ostin nykyisen uuden Sony bravia 40" lcd television tammikuun alussa vuonna 2010 gigantista, hintaan jotain 600e.
On kyllä ollut hyvä, telkkari toimii kuin uutena, ei pidä ylimääräistä ääntä, laadukkaat kaiuttimet, matta näyttö. Näin tänään vuoden sisällä ostetun telkkarin jossa onnettomat värit ja ääni, ei kunnon kaiuttimia voi saada parin sentin paksuiseen. 13 vuotta vanha telkkari siis parempi.
Ei ole käyttöä nettipalveluille, kannettavasta ja tabletista ne jos haluaa. Esim youtube.
2010 tammikuussa ostettu Sony lcd käytössä
2
278
Vastaukset
- Anonyymi
Edellinen tv oli käytössä 2006-2020. Ei siinä mitään varsinaista vikaa sittenkään ollut, (olipahan vaan pieni eikä ymmärtänyt digiä), mutta tallentava topfield hajosi ja päädyin ostamaan uuden isomman tv:n kahdella virittimellä ja ulkoisen kovalevyn.
- Anonyymi
Itsellä on vm. 2007 Sony tv käytössä, täysin toimiva ja paljon hyviä liitäntöjä esim. pelikonsoleille, tms. laitteille. Olen sen kolmas käyttäjä, oli uutena vanhemmillani, sitten siskolla ja nyt mulla.
Tallessa toimintakuntoisena on myös Nokia kuvaputkitv vm. -99, minkä ostin uutena.
2000-luvulta lähtien telkkarin katselu on omalla kohdalla vähentynyt miltei olemattomiin, ei ole kiinnostavaa sisältöä, vaan jopa vastenmielistä ohjelmaa paljonkin. Ns. televisio on ollut enemmän muiden laitteiden näyttölaitteena kuin varsinaisena televisiona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774