Voiko tosiaan olla luvallista antaa koirien juosta pitkin ihmisten nurkkia ja .tappaa villieläimiä ja myöskin kotieläimet ovat vaarassa. Poikkeaako säännöt Kauvatsalla? Pelottavaa toimintaa.
Miksi koirat juoksevat vapaina ja tappavat Kauvatsalla?
8
341
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä toistuu Sorkan tapaus Eurasta jossa samanlainen koirakaksikko tappaa surutta hirvieläimiä, vain sorkat jäävät muistoksi metsään. Kukaan ei voi mitään asialle.
- Anonyymi
onks ne niitä Kiikosten puolelta tulleita douppermanneja?
- Anonyymi
Eivät ole, kuvia Sydänsatakunta lehdessä.
- Anonyymi
Eikö siellä miehillä ole kivääreitä, samoin se ongelma hoituu kuin susienkin kohdalla, kuula kalloon.
- Anonyymi
Miksi koiria on, kuka on antanut luvan että koiria on ja kissoja. Ne paskoo enkä voi sietää paskaa. Itsekin olen lakannut paskomasta kun se on niin likaista hommaa.
Kaikki kissan ja koiranomistajatkin pitäisi lopettaa, ja kaikki jotka ei lopeta paskomista, kun noin paljon mua ottaa päähän kun bentsot on loppu ja tupakat.
- Anonyymi
Nyt vaan ilmoituksia kehiin, niin oppii pitämään kiinni, kun maksaa muutamat sakot...
https://www.sydansatakunta.fi/uutiset/art-2000009429260.html - Anonyymi
Rakit kannattaa ampua aina kun vapaana juoksevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699