Kuulin juttua että Sysmässä on nykyään jokin moottoripyöräkerho? Kyllä viimekesänäkin harrikan äänet raikasi kylällä kun joku/jotkut elämänkoululaiset niilä kaahailee! Kaiken huippu oli kun näin viime kesänä miehen kaahaavan harrikalla kauheaa vauhtia kylällä ja pieni poika oli kyydissä!! Toivotaan että kylä pysyy rauhallisena tästä mp-jengin perustamisesta huolimatta. Olen huolissani ettei nyt vaan tulisi mitään ammuskeluja yms....
Sysmän harrikkapellet!!
5
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos nämä harrikkapellet olevinaan jotain elliitti joukkoa ja muiden yläpuolella ? Kyllä sama laki koskee myös heitä !
- Anonyymi
Tule sanomaa suoraan jos kantti kestää.
- Anonyymi
Oikein olet kuullut! Kyllä täälä sellanen on, Church village devils nimeltään, ihan mahoton jengi. Polttelevat ties mitä sätkätupakkia ja kiroilla pärähyttelevät tämän tästä. Ajeleevat ristiin rastiin pitkin kyliä niillä harrikoillaan, taitavat olla merkiltään oikeen Tuntureita ja on sielä kuulema jokunen Soliferikin joukossa. Nii että olkaapa nyt erityisen varovaisia kun sielä kylällä liikutte, saattavat näyttää teille keskimmäistä sormeaan, mitä sitten tarkoittavatkaan, vissii joku suuren maaliman elekieli. Kyllä on aikoihin eletty ja mahlottomaks menny täälä Sysmässäkin!
- Anonyymi
Jos puhut hampusta niin sysmässä ohrasaaressa viime kesänä vieraillessamme törmäsimme useisiin hamppupusikoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745