Siis mitä potaskaa taas lähetetään euroviisuihin .Kyllä on ihan maailmanlopun touhua.
Euroviisut
20
730
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä sinä vain et tajua. :)
- Anonyymi
Varsinaista saatananpalvontaa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17759622Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kertakaikkisen mahtava musiikkiesitys, pisteitä ropisee jos musiikilliset arvot jotain painavat on niin kovaa kamaa. 2024 Euroviisut järjestetään Suomessa.
- Anonyymi
Kyllä,on ehdottomasti voittaja ainesta,vielä kun se lavashow hiotaan kohdilleen👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,on ehdottomasti voittaja ainesta,vielä kun se lavashow hiotaan kohdilleen👍
Ei oppi ojaan kaada
- Anonyymi
Arvaan sijoituksen: Kolmanneksi viimeinen.
- Anonyymi
Euroveisut on psykedeelistä paskaa suoltava instituutio.
Mielisairaiden esiinmarssi, ollut siitä alkaen kun Putaansuu kavereineen veti lateksikurat naamaan ja alkoi örisemään.
Viisitoista vuotta sitten olisi ajettu koko joukko Niuvanniemeen elämänmittaiselle kiertueelle. - Anonyymi
Onneksi oli Kiäriäinen, jotta ei koko touhu mennyt virsien veisuuksi.
- Anonyymi
Voittaa. Muistakaapa, mikä meteli oli Lordin lähettämisestä viisuihin? XDDD
- Anonyymi
Koko lordi on lapsellista mielenvikaisen touhua.
Aikuiset terveet ihmiset ei ryhdy tuollaiseen. Niuvanniemi oikea osoite. - Anonyymi
Aikamies meikkaa ja pukee 70 lukulaiset abba-korkokengät jalkaan ja latexia naamaan.
Hame päälle ja vaihtamaan sukupuolta tarpeen mukaan kerran vuodessa kuten transulaki edellyttää.
Kerran pari vuodessa lataamoon intervallihoitoon.
Hard block alle ja lujaa. - Anonyymi
Ennen oli Veijo Pasanen Pelle Hermannina ja sai kansan hymyilemään.
Nyt on Lordit ja saa nauraa vedet silmissä. - Anonyymi
Huvittavinta tässä ovat suomalaiset pikku viisut-iitat, jotka hihkuvat jokaisesta Käärijä julkaisusta. Nyt on ollutkin hiljaisempaa, kun on laadukkaammat edustuskappaleet julkaistu ja Käärijän kannatus alkanut pudota. Mutta äskenkin noita Viisukuppilan sivuja vilkaistessani olin vetäistä sumpit kurkkuun, kun joku nim. Viisuilta oli siellä julkaissut niin "ihqun" kuvan Käärijästä suu ammollaan valkoisen, naisen kasvoisen tamman selässä. Oli kuulemma ihanin, mahtavin kuva Käärijästä :D. Käärijä oli kuin jollottava Putin itse "ratsun" selässä. Karmean näköinen kuva, mun mielestä. Löytyy Viisukuppilasta Suomi2023 Käärijä ChaChaCha ketjun sivulta 108. Jos tuo kuva on ihqu niin sitten ei tartte kummastella, käärijäfanien musamakua, kun sellaista heillä ei olekaan.
- Anonyymi
Minkä käärijäfanien?
Jätkä on kuin julkihinuri ransu.
- Anonyymi
Minua vaivaa se että laulujen sanoitukset ovat todella ala-arvoisia viihdemusiikissa.
Ei voi kutsua laululyriikaksi. Vertaan vaikkapa juuri telkassa näkemääni Juha Tapion esitykseen, tekee lyriikkaa jossa sisältöä ja puhuttelee. Heräsin sille faktalle että Euroviisut ovat muuttuneet pelkäksi kilpailuksi showesityksissä. Ulkoinen show ja esitys on ydinasia eikä sisältö tai musiikin taiteellinen laatu. Sävellyksiäkään ei voi kutsua mestariteoksiksi, ainakaan nykyisin näissä Suomen ehdokkaissa.- Anonyymi
Joopa joo, ukkosta ja ullakolla, kesken toukokuisen siivouspäivän sai puhelimeen vietin äidiltään, se tekee höpöö??
Onko tämä tällainen muka lyriikkaa? Hohhoijaa
- Anonyymi
Kankaanpään oma sateenkaari tyttöpoika sinne pitää lähettää jos halutaan voittaa. Se on tosi järkyttävän erikoinen. Voittaja ainesta
- Anonyymi
Biisi tarttee vaan muutamana kuuntelukerran ennekuin tykästyy.
- Anonyymi
Siis se esittäjä on jo niin etova että ei ole tulevaisuutta kuin euroviisuihin asti. Kyllä niin monta yrittäjää on ollut laulajaksi ja nytkin sais puolet karsia esittämästä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774