Nyt kannattaa ehdottomasti ennakkoon jo tilata pian myyntiin saapuva uusi renault tuoteperheeseen kuuluva uusi henkilöauto! Auto ei varmasti myöhästy ja siinä on lukuisia huippuluokan varusteita mitä ei kilpailijoista löydy.
Tilaa siis heti Renault olkiluoto3 ydinhybrid. Vakiona lukuisia huippuvarusteita esim. Hansikaslokerosta löytyvä pikalähete niuvaan. Lisäksi valmis resepti jolla saa apteeksita 800buranaa jos jostain syystä tulee ongelmia jotka aiheuttaa päänsärkyä jota ei tietenkään tule!
Tilaa siis heti renault.fi
Terve olen Renault maahantuoja
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sen voi suoraan Olkiluoto kolmosesta ladata roikalla, niin onhan se silloin jo muihin verrattuna ylivoimainen ja varmaan tulee halvaksi kun edullisella ydinsähköllä lataa ja varmistaa, että ei ole vuotoja ja jos on, niin voihan sitä olla ruiskulaite matkassa, jolla sentraalisoi päästöt, että eivät leijaa aivan holtittomasti. Tuskin ne Rafaelit kuitenkaan tulevat Ranskasta avuksi, mutta onhan meillä hyvät ilma ja maavoimat. Ei moni varmaankaan tiedä mitä tämä sentraaminen on? kansa on niin todella tyhmää, se on viimevuosina tullut erityisen selväksi.
Kyl maar siinä uudessa on hyvät ajo-ominaisuudet ja ei ruostu. Valtava etu, jos suora yhteys Niuvaan ja valmis resepti jo osto hetkellä, eipä tarvitse renu lääkäreitä vaivata, ottaa vain buranaa ja säteilee kuin Naantalin aurinko tai paremminkin kuin se Olkiluoto.
Kyllä ranskalaiset ovat mahtavia insinööörejä ja osaahan ne vispata vaikka minkälaista soossia siellä keittiössään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690