Orimattilassa ei näy trendikkäitä ihmisiä

Anonyymi-ap

Kun katselee Orimattilan ihmisiä, niin ei voi olla huomaamatta kuinka latteasti ja mauttomasti täällä pukeudutaan. Ei tarvitse mennä kun tunnin ajomatkan päähän Helsinkiin niin tilanne on täysin toinen. On toinen toistaan upeampaa pukeutumista.
Opetelkaa pukeutumaan vai häpeättekö olla tyylikäs?

12

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kosmopoliitti omaan hyvät tavat ja ryhdikkään olemuksen sekä siistit tilanteeseen sopivat vaatteet.

Terveisin Raksa-Rane
      Mercedesmies ja rakentaja

• Anonyymi

Onko se Hesalaisten pukeutumistyyli ainut ja oikea? Hahhah

• Anonyymi

Olen 100% varma että sellainen pukeutuja pahoinpideltäisiin alta aikayksikön. Kaikki poikkeava kiusataan pois. Nämä ihmiset täällä haluaa että kukaan ei näytä miltään eikä ajattele yhtään mitään omilla aivoillaan. Sitten on kivan latteaa ja aivotonta :)

• Anonyymi

Miksi haluat pahoinpidella muodikkaita ihmisiä? Olet sairas

• Anonyymi

Kaikilla Orimattilalaisilla ei ole varaa käydä Lahdessa vaate ostoksilla joten joutuu tyytymään Tokmannin tarjouksiin. Myös kirppiksiltä ostavat monet.

• Anonyymi

Oripamasaan ei kukaan juuri sijoita. Tolvasapunenkin odottaa jo eläkepäiviä. Kaviovika.

• Anonyymi

Mene Marenkiin seuraamaan ohikulkijoiden pukeutumista, huomaat heidän olevan kesän -23 muodissa tai -98, muoti toistaa itseään. Täällä ollaan aina etuotissa.

• Anonyymi

Totta tämä. Orimattilalaiset kulkevat muodin kärjessä. Laadukkaat Tokmannin asusteet tuovat uuden kevään.

• Anonyymi

Alotuksen otsikko ei koske kyllä Pennalaa ja Hennaa, jossa kummassakin on muodikkaita kulkijoita.

• Anonyymi

Muodikkaita jyväjemmareita. Kumisaappaat on hyvät kyllä

• Anonyymi

Kyllä minä olen nähnyt Orimattilassa tyylikkäitä ja kauniisti pukeutuneita naisia. Omasta takaakin löytyy. Ovat ikähaarukassa 20-60 vuotta. Oikei nätei.

• Anonyymi

Suurin syy on se että niin moni trendikäs ajaa Orimattilan ohi kun keskusta on niin sivussa valtaväylistä. Hennassa trendikkäitä kyllä näkyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60