Avautuu uusi korjaamo
Teboil nurmes
10
1078
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa P#rnisen korjaamoko?
- Anonyymi
ja kukako perustaa
- Anonyymi
Ihme kun ei uusi grilli tai kirpputori
- Anonyymi
Tb jouta purkaa sitem paikalle voi tehda lidl me tarvitan lidl nurmeksen! Olen kertoja sita monesti nurmeksen
- Anonyymi
Tuskin tulee mitään korjaamoa?
- Anonyymi
Useita vuosia huippupaikka ollut kylmäasemana, oikealle yrittäjälle varmasti töitä riittää. Pientä purtavaa, kahvia ja viikonloppisin myös tarvitsee autoilijat kaikenmoista nippeliä, lamppuja nesteitä pikahuoltoa. Nurmeksesta puuttuu kokonaan autoilijoita palveleva huoltoasema, että eikun yrittämään matkailualueen naapurissa.
- Anonyymi
En suosittele perustamaan mitään nurmekseen! Kuitenkin idiootit tuhoaa some kirjoittelulla.
- Anonyymi
Salen tilalle Lidl!.
- Anonyymi
Tama on hyva ehdotuksen me tarvitan lidl nurmeksen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722