Miten Euralainen kateus ilmenee.
Euralainen kateus
15
568
Vastaukset
- Anonyymi
Piirros meni Säkylään suuliin, voi ei!
- Anonyymi
Euralaisten yrittäjien lapsilla on monella huume ongelma.
Tarkkailkaa mitenpaljon rahaa palaa, ja ruvetkaa miettimään...
Ja harva niistä on kovinkaan innokas töitä tekemään, mistähän johtuu...- Anonyymi
^Muun muassa noin se kateus näkyy. Keksitään ties mitä paskaa, vaikka todellisuudessa ei tiedetä mistään mitään.
- Anonyymi
Kyl o sama iha yrittäjissäki, ku homma lähtee viikonloppusi hyvinki lapasest..
- Anonyymi
Mitäköhän se kellekään kuuluu, jos yrittäjällä lähtee vähän lapasesta? Juurikin tyypillistä kateellisuutta. Jo on varsinainen junttilandia😂
- Anonyymi
Euralainen kateus ilmenee esimerkiksi. kun vaihtaa auton. tarkistetaan rekisteri numeron perusteella onko auto sen oma tai velalla.
- Anonyymi
Kyllä :-D erikoisesti kepukat
- Anonyymi
ulko paikka kuntalainen syö mäkkärin purilaisia tai subia. työpaikalla, mennään valittamaan siitä. esimies tulee sanomaan"etkö voi syödä muuta. tuo aiheuttaa pahennusta"että pienestä kateelliseksi tulee.
- Anonyymi
Euralainen kateus on sitä, kun itse ei ole yhtään mitään, ruma, köyhä, läski, tyhmä, nynny etc. Niin pitää juoruta ympäri kyliä paskaa ihmisistä, kun itse on pelkkä helvetin tyhmä nolla.
- Anonyymi
Euralainen kateus näkyy. työpaikan sauna illoissa kun kaupunkilainen pyörittää helikopteria.
- Anonyymi
Euralainen kateus näkyy kun normaalissa keskustelussa. sanoo "käytiin puolison kanssa intialaisessa syömässä" Euralainen huutaa "ei tartte vittuilla"
- Anonyymi
Kuka milläkin elvistee toiset perinnöillä ja toinen itse ansaitmilla a varoilla mieti sitä "ns" Euralaine.
- Anonyymi
Euralainen kateus näkyi kun hk:lla esimiehet saivat jouluna muutaman kympin herkku korin. voi jeesus mikä parku ja viellä monta kuukautta joulun jälkeen. naisten valituksen olisi jotenkin ymmärtänyt. mutta siinä oli ne vähät miehetkin mukana parkumassa.
- Anonyymi
Kateus tulee näkymään, kun Euralaiset saavat tietää minne LILD tulee.
- Anonyymi
Euralainen kateus näkyy ,Säkylän HESSBURGERIN auto kaistalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745