Miten Euralainen kateus ilmenee.
Euralainen kateus
15
554
Vastaukset
- Anonyymi
Piirros meni Säkylään suuliin, voi ei!
- Anonyymi
Euralaisten yrittäjien lapsilla on monella huume ongelma.
Tarkkailkaa mitenpaljon rahaa palaa, ja ruvetkaa miettimään...
Ja harva niistä on kovinkaan innokas töitä tekemään, mistähän johtuu...- Anonyymi
^Muun muassa noin se kateus näkyy. Keksitään ties mitä paskaa, vaikka todellisuudessa ei tiedetä mistään mitään.
- Anonyymi
Kyl o sama iha yrittäjissäki, ku homma lähtee viikonloppusi hyvinki lapasest..
- Anonyymi
Mitäköhän se kellekään kuuluu, jos yrittäjällä lähtee vähän lapasesta? Juurikin tyypillistä kateellisuutta. Jo on varsinainen junttilandia😂
- Anonyymi
Euralainen kateus ilmenee esimerkiksi. kun vaihtaa auton. tarkistetaan rekisteri numeron perusteella onko auto sen oma tai velalla.
- Anonyymi
Kyllä :-D erikoisesti kepukat
- Anonyymi
ulko paikka kuntalainen syö mäkkärin purilaisia tai subia. työpaikalla, mennään valittamaan siitä. esimies tulee sanomaan"etkö voi syödä muuta. tuo aiheuttaa pahennusta"että pienestä kateelliseksi tulee.
- Anonyymi
Euralainen kateus on sitä, kun itse ei ole yhtään mitään, ruma, köyhä, läski, tyhmä, nynny etc. Niin pitää juoruta ympäri kyliä paskaa ihmisistä, kun itse on pelkkä helvetin tyhmä nolla.
- Anonyymi
Euralainen kateus näkyy. työpaikan sauna illoissa kun kaupunkilainen pyörittää helikopteria.
- Anonyymi
Euralainen kateus näkyy kun normaalissa keskustelussa. sanoo "käytiin puolison kanssa intialaisessa syömässä" Euralainen huutaa "ei tartte vittuilla"
- Anonyymi
Kuka milläkin elvistee toiset perinnöillä ja toinen itse ansaitmilla a varoilla mieti sitä "ns" Euralaine.
- Anonyymi
Euralainen kateus näkyi kun hk:lla esimiehet saivat jouluna muutaman kympin herkku korin. voi jeesus mikä parku ja viellä monta kuukautta joulun jälkeen. naisten valituksen olisi jotenkin ymmärtänyt. mutta siinä oli ne vähät miehetkin mukana parkumassa.
- Anonyymi
Kateus tulee näkymään, kun Euralaiset saavat tietää minne LILD tulee.
- Anonyymi
Euralainen kateus näkyy ,Säkylän HESSBURGERIN auto kaistalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717