Miksi euralainen tulee Kaupunkiin, vaikka itse sanovat ulko paikkakuntalaiselle. "mene vittuun täältä" jos sattuu Eurassa käymään. Miksi
Miksi tulee
18
1479
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kun näet, että Eurassa ei ole yhtään mitään, häpeävät sitä. ja änkeävät itse kun Eurassa ei ole mitään.
- Anonyymi
Eurassa on kaikki, mitä ihminen tarvitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurassa on kaikki, mitä ihminen tarvitsee.
Jos noin on, niin miksi sitten änkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin on, niin miksi sitten änkee.
Jos Eurassa on kaikki mitä tarvitaan, niin vähällä tulee toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Eurassa on kaikki mitä tarvitaan, niin vähällä tulee toimeen.
Tosissasiko olet? Täältähän löytyy, vaikka millaista palvelua ja tarjontaa siihen nähden, paljonko asukkaita pyörimässä. Hyvinvoiva kunta kaikinpuolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosissasiko olet? Täältähän löytyy, vaikka millaista palvelua ja tarjontaa siihen nähden, paljonko asukkaita pyörimässä. Hyvinvoiva kunta kaikinpuolin.
Huittisissa on monipuolisempi tarjonta niin asiointi siihen suntaan asiointi on paljon todennäköisempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huittisissa on monipuolisempi tarjonta niin asiointi siihen suntaan asiointi on paljon todennäköisempää.
Sitten sun pitää käydä Huittisissa, ellei Euran tarjonta riitä. Mulle riittää ja aion vast'edeskin tukea oman kunnan yrittäjiä ja laittaa raha kiertämään täällä. Saako kysyä, mitä erityistä siellä Huittisissa sitten on?
- Anonyymi
Eurassa viihtyvät kateus, nurkkakuntaisuus, sisäsiittoisuus, nepotismi, hyvävelijärjestelmä sekä yksityisasioiden tonkiminen ja niistä juoruaminen kolmannelle osapuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sun pitää käydä Huittisissa, ellei Euran tarjonta riitä. Mulle riittää ja aion vast'edeskin tukea oman kunnan yrittäjiä ja laittaa raha kiertämään täällä. Saako kysyä, mitä erityistä siellä Huittisissa sitten on?
Ainakin näin säkyläläisenä täytyy sanoa että Huittisissa on monipuolisempi valikoima tuotteiden suhteen. Ensisijaisesti tietenkin hyödynnän Säkylän kauppoja sen verran kuin mahdollista, ja jos löydän Säkylästä sen mitä olen hakemassa niin ostan sen Säkylästä. Mutta jos en löydä, Huittisista viimeistään on löytynyt mitä olen ollut hakemassa. Eurasta en ole enää jostain syystä löytänyt sen hääppösemmin kuin Säkylästäkään jos on ollut tarve päästä isommille markkinoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurassa viihtyvät kateus, nurkkakuntaisuus, sisäsiittoisuus, nepotismi, hyvävelijärjestelmä sekä yksityisasioiden tonkiminen ja niistä juoruaminen kolmannelle osapuolelle.
Kaikissa taantuvissa kepukunnissa on sama meininki. Eivät sovi ihmisen asuinpaikaksi.
- Anonyymi
Se on se Euralainen kateus. se saa Euralaisen käyttäytymään asiattomasti.
- Anonyymi
Eikö Euralaiset voisi pysyä pois Raumalta.
- Anonyymi
Euralaiset itse ovat ajamassa ulko paikkakuntalaisia pois. miksi sitten itse änkeävät Raumalle.
Montako sataa käy Raumalla töissä. eikö voisi mennä muualle töihin. mitä pitäisi sanoa tai tehdä että ymmärtävät pysyä pois.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, tehkää itse työpaikat, koulut , virastot, kaupat. pysykää Eurassa.
- Anonyymi
Miksi änkee kun Euralaisista EI kukaan pidä.
- Anonyymi
Kyllä tää eura on paska kylä. Ihmiset on sisäänpäin lämpiäviä hörhöjä.
Viisainta olis lakkauttaa koko kunta. - Anonyymi
Eikö kukaan voi kertoa miten Euralaiset saa pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717