Valitukset Alajärven kaupungin teknisen lautakunnan Alajärven Graniitti Oy:lle maaliskuussa 2021 myöntämästä yhteiskäsittelyluvasta maa-aineksen ottamiselle ja kallion louhinnalle Alajärven Möksyssä on ratkaistu Vaasan hallinto-oikeudessa. Yrityksen toiminta käynnistyy valitusajan päättymisen jälkeen.
Alajärven Graniitti Oy?!
16
742
Vastaukset
- Anonyymi
Lähiseutu peittyy louhintapölyyn...
- Anonyymi
Ikkunat helisee ja maaperän radon vapautuu ympäristöön.
- Anonyymi
Yritystiedoissa vastuuhenkilö viron kansalainen, saapa nähdä taas mikä oikeasti homman nimi
- Anonyymi
Paskat jää ja kunta korjaa lopulta isolla rahalla ympäristövahinkoa
- Anonyymi
Loistavaa, että valitukset kaatuivat. Perusteettomiahan ne olivat kuten myllyjen vastustaminen
- Anonyymi
Keskusta kehittyy, sivukylät maksaa...
- Anonyymi
Vihreä Alajärvi on erikoistunut luonnon tuhoamiseen.
- Anonyymi
Keskustapuolueen vihreä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustapuolueen vihreä
Keskusta puolue sdp vihreät ja vasemistoliitto on syyllisiä marinin johdolla suomen kurjistamiseen. Kuunnelkaa Persujen puheenjohtajan sanomiset ja olen syvästi vihainen sdp marinille kumppaneineen. Suomen tuhooja puolue. Persut pelastaa mutta alkaa olla myöhäistä marinin tuhojen korjaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusta puolue sdp vihreät ja vasemistoliitto on syyllisiä marinin johdolla suomen kurjistamiseen. Kuunnelkaa Persujen puheenjohtajan sanomiset ja olen syvästi vihainen sdp marinille kumppaneineen. Suomen tuhooja puolue. Persut pelastaa mutta alkaa olla myöhäistä marinin tuhojen korjaaminen.
Voi ressukka sua😁😁😁
- Anonyymi
Miksi louhitaan noin lähellä asutusta, onko tuo kiviainnes jotenkin arvokkaampaa kuin jossain muualla?
- Anonyymi
Mikä alue?
- Anonyymi
Alueelta on löytynyt uraania, jota ruvetaan rikastamaan ydinaseisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alueelta on löytynyt uraania, jota ruvetaan rikastamaan ydinaseisiin.
...myös nikkeliä ja lyijyä luoteihin... Alajärvestä uusi Kiiruna?
- Anonyymi
Puljaus kyseessä. Virolaiset raiskaa luonnon ja lähtee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774