Kuka nyt niitä pöpöjä haluaa kun. Mulla on ennestään poikia ja nyt lisäksi puolivuotias tytär. Aloin eilen miettiä, että miten nämä potatushommat eroaa äänestyskopissa tytöllä poikien vastaavista. Siis tyttöhän pitää pyyhkiä joka kerta, tuli paljon tai vähän, toisin kuin poika, eikö? (joo, olen kujalla, myönnetään :-D ) Mut kun sit sanotaan, että pyyhkiminen pitäis tehdä aina edestä taaksepäin, ettei pöpöt kulkeudu pyllystä pimpin puolelle, niin miten se potalla onnistuu? Siis sehän istuu siinä tiiviisti, eikä sitä kättä saa takakautta pyyhkimään? Ja jos nostat lapsen ylös, niin pissaa valuu jaloille ja muutenkin koko paikka on supummassa. Eli miten se tehdään? Ehkä olen varmaan vähän hidas, kun en keksi. Ihme, että omat paikkani saan kuivailtua :-D
pyyhkiminen
Anonyymi-ap
1
215
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699