Nyt on hyvä olo, olen niin iloinen että ollaan natossa!
Nyt ei venäläinen tänne tule, tai jos tulee, se pommitetaan kivikaudelle 😏
Vedin tänään suomenlipun lisäksi nato lipun salkoon!
Mukava, turvallinen olo olla natomaa
22
106
Vastaukset
- Anonyymi
🤹♀️🤹♀️🤹♀️
- Anonyymi
Mulla tänään heilui suomen lipun alla natolippu 🤹♀️🙋♂️
- Anonyymi
M'ä käryaytola sama, heri kun alkko auklee sinneen
- Anonyymi
Autolla, ja tossa kunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla, ja tossa kunnossa?
Teslolallaaa mula on uussi tele!
- Anonyymi
Varmaan putin näkee Natosta unta, kun Suokansa pääsi tähtilipun alle.
- Anonyymi
Kokoomus voitti vaalit oon niin onnellinen! Punavihervassarit on lyöty maanrakoon 😇 ei enää tarvitse hävetä bile#ministeriä !
- Anonyymi
Kohta sun sosiaalituista leikataan -40% Oletko sitten onnellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saiko punavihervassarit mitään hyvää aikaan kuluneella 4 vuodella😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako natoon liittymistä vastaan äänestänyttä edustajaa jäi uuteen eduskuntaan???
Russan perseen nuolijat lähti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä sitä kysy, kun leikkuri käy. Sitten täällä itket kun asia realisoituu sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin!
- Anonyymi
Tilasin netistä NATO lipun minäkin, niitä nyt painetaan täydellä höyryllä ja menevät kuin kuumille kiville. omani saan noin viikonpäästä 🙋♂️
- Anonyymi
Mahtaa nyt Puttea kansanomaisesti sanottuna vituttaa.
Eihän se näin pitänyt mennä 😅
- Anonyymi
Putin tulee katsomaan onko meillä patsaat kunnossa, onko minkäänlaisia halkeamia? Jos löytyy vaikka hiushalkeama, niin silloin alkaa täys rytinä.
- Anonyymi
We love putin ❤
- Anonyymi
Suomeen saatava ydinaseita! Eipähän kukaan uskaltaisi vittuilla meille 😇
- Anonyymi
Meillä on jo biologinen, säteilevä ase, nurmeslaiset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on jo biologinen, säteilevä ase, nurmeslaiset!
😅🤣😂
- Anonyymi
Uuh…
- Anonyymi
Kun Putin purjehtii Suomenlahdella, hän näkee tähtilippuja kaikkialla, sekös nostaa verenpainetta ja saa otsasuonet tykyttämään.
Puutte on niin katkera, että ei ole mitään rajaa.
Ei siiä Putinin paraatimarssista Berliiniin tullu yhtään mitään. Meinas että korjaa historiallisen vääryyden, mutta tuo toive hautaui Ukrainan liejuisille pelloille. - Anonyymi
Kävin kerran Venäjällä, Nurmes muistuttaa kyllä ehkä suomen kunnista Kouvolan jälkeen eniten venäjää, on rappio ja hulivili alkoholi kulttuuri sitä luokkaa että huhuh, ei ole mikään pohjanmaalainen suomenruotsalainen idylli vaikka onkin pieni paikka kunta niin silti vaan huumeita kiskotaan ja viinaa juodaan ja valtimo on vielä suurempi mätä pesäke. Toki osalla on hienot pihat ja autot mutta rappiota on nähtävissä yllättävän paljon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712