Mutta ompa hienoa kuultavaa kyseisestä yhteistyö kyvyttömästä rasisti puolueesta. Kunhan pysyisi poissa ja taantuisi hävittämästä suomenmaata emempää.
SDP miksi niin rasistinen puolue
6
213
Vastaukset
- Anonyymi
nimenomaan suomea kohtaan rasistinen. maailma ensin ja senjälkeen työpakalla lakko aikaan. esimerkki paperikoneen pyörimistä seuraava pitäis saada johtajan palkkaa. kommari on kommari. mikseivät itse pysty perustamaan yritystä näkisivät mitö se on.
- Anonyymi
UPM.n johtajien tuntipalkka on tuhansia euroja tunnnissa ja kuitupuun hinta on sama mikä se oli 30 vuottakin sitten...
Ihan oikein että sosdem repii kaiken minkä irti saa verokortilla verotettavaksi tuollaisesta firmasta. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17812465c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Keput on samanlaisia
- Anonyymi
yrittäjäthän on kapitalisteja heidän mielestä, mutta kukas muukaan se kommarille työtä antaa, ei ainakaan kommari. näkyy unohtuneen jo kauanaikaa sitten.
- Anonyymi
Hupsista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764