On muutenkin ollut virhe sen demilitarisointi. Kunnon puolustusjärjestelmiä sinne ja ennen kaikkea tutka järjestelmät merelle vedenalle.
Demilitarisointi purettava pikaisesti ahvenanmaalta
7
274
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12007
Käykääpä täyttämässä Suomi puolustus velvollisuutemme!- Anonyymi
Fiksut päättäjät tietävät nämä asiat paremmin.
- Anonyymi
Ahvenanmaalaiset päättävät itse useasta asiasta. Ahvenanmaan on itsemääräämisoikeus monen asian tiimoilta, eli on itsehallintolaki.
- Anonyymi
32 860 on jättänyt äänensä suomen puhdistamiseksi vihollisesta. n lisää 17000 ja alkaa asian käsittely jota odotan mielenkiinnolla. Saadaan pala kerrallaan suomi turvallisemmaksi siitä kohtaa.
- Anonyymi
32 863 tervejärkistä ihmistä. Miksi olet venäjä myötäinen eli maanpetturi? Oletko sattunut huomaamaan mitä kauhuksia oikeudettomia murhia varkausia raiskauksia venäjä tekee juuri nyt tälläkin sekunnilla vieraan maan ihmisille?
Poistetaan suomesta yksi venäjän vakoilutukikohta. Vai arveletko että samanlainen tukikohta olisi venäjänmaaperällä mahdollista? Järkesi on outo.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774