YLE Jyväskylän liikenteestä:
"Kolme sähköbussia aloittaa liikennöinnin toukokuussa. Kolme sähköbussia on vasta alkusoittoa, sillä ensi vuonna niitä on tulossa Linkki-liikenteeseen 61 lisää. Tarkoituksena on, että kesästä 2024 lähtien paikallisliikenne kulkee pelkästään sähköllä, biodieselillä ja biokaasulla...
Savonlinnassa koko paikallisliikenne sähköistyi vuodenvaihteessa. Kokemukset ovat olleet hyviä, eikä esimerkiksi talvi tuonut mukanaan yllätyksiä."
Seuraavana ovat kuorma-autot ja rekat. Jakeluautoista suurehko osa on jo sähköisiä. Muutos on ollut paljon nopeampaa, kuin itse olisin osannut veikata. Henkilöautojen osalta se olisi ollut vielä nopeampaa, jos valmistuksessa ei olisi olut pullonkauloja.
Kiva asua edistyksellisessä kaupungissa, jossa ympäristö huomioidaan. Dieselbussit ovat olleet yksi pahimpia kaupunki-ilman päästöjen aiheuttajia.
Edistystä Jyväskylässä...ja muuallakin
Anonyymi-ap
1
145
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17834761Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709