P-kylän apteekin rempan myötä sinne tuli uusia kasvoja joiden käytökseen toivoisi parannusta , kyselin lääkkeeseen koskevaa tietoa vaan tuppisuu poika ei joko halunnut tai tiennyt asiasta mitään joten vastaus jäi saamatta , tätä tapahtui useamman kerran joten muutto Nurmeksen puolelle ja asiat selviää.
käytös apteekissa
16
948
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa, että olet vain hankala asiakas ja kaikesta kitisijä.
- Anonyymi
Jospa älypuhelimessa on jäänyt peli, tai viesti kesken.
- Anonyymi
Eikö asiakaspalveliat itse huomaa käytöstään itse katson työssäni hyvin kriittisesti itseäni sempä takia en voisi kuvitella olevani asiakaspalvelu työssä kun huonopäivä sattuisi olis suomi24 täynnä kommentteja vittumaisesta asiakaspalvelijasta.
- Anonyymi
Asiakaspalvelijana suosittelisin kitisijä asiakkalle & käytöstapojen parantamista
- Anonyymi
Porokylän apteekissa on hyvä palvelu.
- Anonyymi
Palvelu pelaa hyvin
- Anonyymi
Palvelu hyvä ja henkilöstö ammattitaitoista.
- Anonyymi
Saako diapamia? 🥰
- Anonyymi
Minulle ainakin yksi paskanhailee apteekkarien ja farmaseuttien aspataidot, kunhan saa apteekista jatkossakin putsit värkit & muut spigutus vermeet ja bentsoja niin olen erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
No oletko saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko saanut?
Kyllä. Ruiskut,sterifiltterit ja klikkikupit löytyy aina ystävällisen palvelun kera. :)
- Anonyymi
Kyllä nusessa ainakin narkkien kelpaa olla ja elää. Miepästä saa hyvät ryynit reseptille, neulanvaihtopiste toimii moitteetta ja terkkarilta korvaushoitolääkkeet pienellä vaivalla.
- Anonyymi
Keskustan apteekki on paras, ikinä en mene porokylän apteekkiin.
- Anonyymi
Porokylän Apteekissa on hyvä palvelu, monta työtä päällekkäin ja jaksavat vielä hymyillä. Kertooko tuo mitään?
- Anonyymi
"Peräkylällä" on monessa asiassa toivomisen varaa, Tokmannilla on asiallinen palvelu.
- Anonyymi
Eikä oo se yksi jöröjukka siellä, vaan niitä on kaksittain, ne oletetut miespuoliset. Hirveät nootit asiakkaalle kun haet laillisia lääkkeitä, joita olet jo varmasti oppinut käyttämään oikein vuosien esim. kipujen vuoksi, eiköhän asiakas tiedä itse parhaiten miten niitä käyttää. Minäkin siirryin keskustan apteekin asiakkaaksi, äänestin jaloillani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707