Uskon Ukrainan lähettävän valtaisan
drone parven Venäjän voitonpäivän
paraatiin.100kpl yhtaikainen hyökkäys
saattaisi 10-20kpl päästä läpi,ja aiheuttaa
viholliselle isoja tappioita?
Drone armeija voitonpäivän paraatiin?
12
86
Vastaukset
- Anonyymi
Putin on jo tappolistalla,Ukraina saa Putinin
sijaintitietoja suoraan Kremlistä?- Anonyymi
Näinhän siellä toimitaan.
- Anonyymi
Yksi drone törmäisi putinin puhujanplttöön
- Anonyymi
Ehdottomasti.
Vähän semmoinen tuntuma, että jos Ukrainalla nyt on rintamalla aloite, niin Ukrainan vastahyökkäys ajoitetaan juuri sopivasti pilaamaan Voiton päivän juhlatunnelman.
Jollain konstilla tavallisen kansan Venäjälläkin on ruvettava kokemaan ja näkemään, että nyt on sota.Ukrainalle voisi olla eintärkeää varmistaa, että voitonpäivän juhlintaan tarkoitetut vodkakuljetukset pääsevät perille, eikä niitä tuhota matkalla. Mikä ettei yrittää jotenkin saada ukrainalaistakin vodkaa venäläissotilaille.
- Anonyymi
Juuri näin👍
- Anonyymi
💥💥💥💥💥💥🤭👌
- Anonyymi
Siinä on Putlerille kylliksi voitonpäivään lahjaa kun Ukraina aloittaa hyökkäyksen ja tuuppaa venäjän natsi-armeijan maan rajojen ulkopuolelle, sekä Krimiltä, että muilta Putlerin laittomasti venäjään liittämiltä alueilta. Haittaahan siitä ei olisi vaikka joku lennokki Kremlin muuriin kolahtaisi.
- Anonyymi
minä ohjaisin volgajoen vedet menemään venäjälle niin tulvii koko seutu,eli pato vaan nii hukkuu porukka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979