On todella väärin että mieheksi syntyneitä on naisten kisoissa.
Mies on täysi eri ja mikään hormonihoito ei muuta häntä naiseksi ja samanlaisille lihaksille.
Mieheksi syntynyt kuuluu miesten joukkoon kilpailemaan vaikka mielestään leikkisi narista ja ottaisi hormoneja.
Muuten tämä romuttaa huippu-urheilun kokonaan.
Mieheksi syntyneet ei naisten kisoihin. Se romuttaa urheilun
2
782
Vastaukset
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä! Ilmeisesti Kromosomeissa ei ole mitään merkitystä erinäisten urheilu järjestöjen mukaan. Yhdysvalloissa uimaliitto on kuitenkin Päätynyt tekemään päätöksen naisten hyväksi naisten hyväksi . Miehellä on miehen fysiikka (voima, kestävyys, Pidemmät raajat ) ja näihin ominaisuuksiin
erinäiset aikuisien kynnyksellä aloitetut transhoidot eivät vaikuta . Kuinkakohan moni itsensä Mieheksi kokeva nainen haluaa lähteä kilpailemaan miehiä vastaan?
Kannattaisiko Trans-urheilijoille luoda omat kilpailut lisääntyessä omat sarjat . - Anonyymi
Väärin se on. Onko noilta kohunyrkkeilijöiltä sipaistu pallit pois. Se ei naiseksi muuta. Passissahan voi lukea mitä vaan.
Silmämääräisesti voi todeta Algeriassa ja Taiwanissa olevan täysin rinnattomia naisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712