Mitä mieltä ateismin kritiikistä?
https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_atheism
Yksi tapa kritisoida ateismia on esim. se, että mm. palsta-ateismissa, vaikka toimitetaan materiaalia keskustelun aloitukseksi. Vallitsee kuitenkin ilmapiiri, jossa todetaan, älkää antako faktojen ateismista häiritä minun uskomustani siitä tai käykö keskustelua asiasta käytävästä keskustelusta. Miksi tavaksi on valittu em. tapa toimia? Kuka ateismin kriitikoista on paras?
Ateimin kritiikki
4
129
Vastaukset
"Theists such as Kenneth R. Miller criticise atheism for being an unscientific position."
Ei saatana. Meinasin tukehtua punaviiniin kun nauraa röhötin hillittömästi 🤣🤣🤣
Sängynalusmörökölleihin uskomattomuus on epätieteellinen kannanotto 😆"Oxford Professor of Mathematics John Lennox holds that atheism is an inferior world view..."
Ei jumalauta.
Mulukuun uskomattomuus on huonompi maailmankatsomus. Tuokaa ambulanssi, en pysty enää hengittämään. Kylkiin koskee 🤣🤣🤣
Muluku, the creator, made the earth.
He dug two holes; from one came a man and from the other a woman. He gave them land to cultivate along with tools, seed, and crockery. He told them to plant the seeds, to build a house, and to cook food. Instead, the man and woman chewed the raw seeds, spoiled and broke the crockery, discarded the tools, then went to the forest to hide. Muluku was annoyed. He summoned a male and female monkey, and gave them the same things he had given to the man and woman, and he gave them the same instructions. The two monkeys dug the earth, built a house, harvested the grain, and cooked it in the pots. They are the food off the plates Muluku had provided. The god was pleased. He cut off the monkeys' tails and stuck them onto the two disobedient humans, saying that they would be monkeys from now on, and the monkeys would be humans.
https://www.oxfordreference.com/display/10.1093/oi/authority.20110803100216247;jsessionid=158CEEF2B17D81FE87898D1C1191D1C8- Anonyymi
Luin tuosta linkin artikkelista alkupuoliskon ja suurin osa tuosta ns. kritiikistä oli kyllä aika typerää, jopa hassua. Jos kritiikki on tuota tasoa, ateismilla ei ole hätäpäivää. En ymmärrä, mitä merkitystä on joiden apologeettojen kitisemisellä, joka on vain heidän omista lähtökohdistaan väkisin väännettyä mukakritisismiä. William Lane Craig on täyspelle ja Alvin Plantinga sekopääuskis, nämä "huippunerotko" ovat muka merkittäviä uskonnon puolestapuhujia. Kyllä on uskonpuolustus huonoissa kantimissa...
- Anonyymi
Olipas kerrassaan epäselvä aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929