Huuhaa-chattiin...

MillaN

...illalla klo 20.

Eikä sitten kaapituksia eikä kampituksia.:D

42

1339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

missä on reilu peli, missä on eettisesti hyväksyttävä takanapäin juoruilu...Kjäh!

• MillaN

...mitään siellä juoruilla. Haastatko sinä riitaa...senkin ryökäle Jermuxiini! Kjäh! :D

• Jermu
        MillaN kirjoitti:

...mitään siellä juoruilla. Haastatko sinä riitaa...senkin ryökäle Jermuxiini! Kjäh! :D

haastan. Kjäh!

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

haastan. Kjäh!

...on kuule etikkani.:D

Pistäppä vaan kypärä päähäsi ja tankin ovet tiukasti kiinni...*uhoaa*

• maron

osaisin:((

• Jermu

Valitset suomi24 etusivun. Siitä et menekkään keskusteluihin, vaan CHAT. Sitten valikosta valitsen HUUHAAN. Se kyselee haluatko mennä sättimään rekatulla nikilläsi vai rekkautua muuten. Siitä sitten vaan eteenpäin.

• n52

harjoitusjuttu?

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

Valitset suomi24 etusivun. Siitä et menekkään keskusteluihin, vaan CHAT. Sitten valikosta valitsen HUUHAAN. Se kyselee haluatko mennä sättimään rekatulla nikilläsi vai rekkautua muuten. Siitä sitten vaan eteenpäin.

...olet kiltti kun annoit ohjeet.:)

• taikanainen

linkillä pääset "ovelle", sitten vain painat sisään-laatikosta.

• Jermu
        MillaN kirjoitti:

Ensi viikolla mua lyödään nyrkillä kulmaan, koska opetin tuon Marankatin sinne sättimään ja sitä ei ole sen koomin täällä nähty....

• taikanainen

• Jermu
        taikanainen kirjoitti:

linkillä pääset "ovelle", sitten vain painat sisään-laatikosta.

Tiedä mihin tässä pääsee, kun klikkaa tota ovea...Kjäh!

• n52

kaksi seiseliä mut kun me molemmat ollaan ekaa kertaa niin mä voin ekaks olla se tyhmempi..ja jatkossakin.Älä huoli se sujuu multa luonnostaan....=)

• taikanainen
        Jermu kirjoitti:

salaovi tuo eka...

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

Ensi viikolla mua lyödään nyrkillä kulmaan, koska opetin tuon Marankatin sinne sättimään ja sitä ei ole sen koomin täällä nähty....

...Jermuxi tykkää kun sanotaan kiltiksi.:D

*pakoon minkä kintuista ehtii*

• Jermu
        taikanainen kirjoitti:

salaovi tuo eka...

että salainen oli totta tosiaan...Luultavasti yritit saavuttaa vain omalle kalleriasivuillesi punaista pallukkaa....hmmm...hah!

• maron
        MillaN kirjoitti:

mutta sitä suututtaa jos sen sille sanoo:)))
        Se on kovis omasta mielestään kjäh kjäh....

• maron
        n52 kirjoitti:

kaksi seiseliä mut kun me molemmat ollaan ekaa kertaa niin mä voin ekaks olla se tyhmempi..ja jatkossakin.Älä huoli se sujuu multa luonnostaan....=)

nyt olis aikaa!!!!!!

• taikanainen
        Jermu kirjoitti:

että salainen oli totta tosiaan...Luultavasti yritit saavuttaa vain omalle kalleriasivuillesi punaista pallukkaa....hmmm...hah!

sinnekkö se menikin :))

• maron
        Jermu kirjoitti:

olitko se sinä Jermu joka tankilla ajelit??

• n52
        maron kirjoitti:

nyt olis aikaa!!!!!!

tuntu niinkuin olisi liikkunut heikoilla jäillä,mutta hyvinhän tuo kesti kun aloitti uimisen...=)

• normix evk

• maron
        n52 kirjoitti:

tuntu niinkuin olisi liikkunut heikoilla jäillä,mutta hyvinhän tuo kesti kun aloitti uimisen...=)

ihan mielenkiintoinenhan tuo tuntuu olevan, kun sen oppii:))
        Ja eipä ole puskistahuutelijoita jos salaisesti juttelee:))

• taikanainen
        normix evk kirjoitti:

...jaellaan miesmäisesti linkkejä :))

opettaa :))

• Jermu
        maron kirjoitti:

olitko se sinä Jermu joka tankilla ajelit??

Sellaista se on.

• n52
        maron kirjoitti:

ihan mielenkiintoinenhan tuo tuntuu olevan, kun sen oppii:))
        Ja eipä ole puskistahuutelijoita jos salaisesti juttelee:))

opettanut ja mähän lupasin,et mä olen se joka mokaa luonnostaan sillä kyllä mä jo jotakuta yrittelin vahingossa estää puhumasta eli se siitä opettajan roolista...=)

• maron
        n52 kirjoitti:

opettanut ja mähän lupasin,et mä olen se joka mokaa luonnostaan sillä kyllä mä jo jotakuta yrittelin vahingossa estää puhumasta eli se siitä opettajan roolista...=)

onneton puskis luuli jotain tätiä minuksi ja oikein maronin nikillä mainitsi - kohta taas ulvoo, että luulen että aina on vain puhe minusta.
        Siis kerta kaikkiaan säälittävä tyyppi - minkähänlainen se on ihan oikeassa elämässä?
        Ei varmaan paljon kaverit oveen koputtele.

• maron
        Jermu kirjoitti:

Sellaista se on.

kato käynyt - koko aloitus poistettu - yaisi olla liian kuumaa kamaa:) Ja se puskis luuli "tätiä" minuksi hi.hi... Toivottavasti ehti lukea vastaukseni ennenkuin kato kävi:))

• n52
        maron kirjoitti:

onneton puskis luuli jotain tätiä minuksi ja oikein maronin nikillä mainitsi - kohta taas ulvoo, että luulen että aina on vain puhe minusta.
        Siis kerta kaikkiaan säälittävä tyyppi - minkähänlainen se on ihan oikeassa elämässä?
        Ei varmaan paljon kaverit oveen koputtele.

taas ikävä ja oli varmaan onnessaan kun sai edes nimen mainita.
        Mä aina olen yrittänyt tyrkyttää itseäni sille mut se ei suostu oikein viestittää mulle kun mä aina ymmärrän sen väärin,
        Se laukoo niin samoja joista mä putoon heti alus ja sitten se hermostuu vaikka mä en pyydä kuin pientä opastusta.
        Posti on onneksi taas rauhoittunut.Mä yritín kerran valkkari tuulella riidellä sen kanssa mut mun teksti oli mulle itellekin niin sekavaa,että ei tullu mitään,jo aloitukses mä möhlin ja höpisin vain sähköst vaikka piti laittaa myös posti ja kaiken lisäks tääl oli yks mun tuttu joka laitteli pari jutskuu mun merkillä,että sellaista sekoa reaktiota saanut myös minulta,mutta joskus musta on ilo ymmärrättää sitä ajan kuluksi....=)

Se sais varmaan sydärin jos joku koputtelisi sen oveen kun se pelästyisi,että nyt ne valkotakkiset tuli ja se joutuu eroon koneestaan.
        Ai kauhea mun tuli ihan sääli sitä kun mä näin sen epätoivoisen naaman kun sitä raahattiin ovea kohti ja kone jäi kauemmaksi,kauemmaksi....

• maron
        n52 kirjoitti:

taas ikävä ja oli varmaan onnessaan kun sai edes nimen mainita.
        Mä aina olen yrittänyt tyrkyttää itseäni sille mut se ei suostu oikein viestittää mulle kun mä aina ymmärrän sen väärin,
        Se laukoo niin samoja joista mä putoon heti alus ja sitten se hermostuu vaikka mä en pyydä kuin pientä opastusta.
        Posti on onneksi taas rauhoittunut.Mä yritín kerran valkkari tuulella riidellä sen kanssa mut mun teksti oli mulle itellekin niin sekavaa,että ei tullu mitään,jo aloitukses mä möhlin ja höpisin vain sähköst vaikka piti laittaa myös posti ja kaiken lisäks tääl oli yks mun tuttu joka laitteli pari jutskuu mun merkillä,että sellaista sekoa reaktiota saanut myös minulta,mutta joskus musta on ilo ymmärrättää sitä ajan kuluksi....=)

Se sais varmaan sydärin jos joku koputtelisi sen oveen kun se pelästyisi,että nyt ne valkotakkiset tuli ja se joutuu eroon koneestaan.
        Ai kauhea mun tuli ihan sääli sitä kun mä näin sen epätoivoisen naaman kun sitä raahattiin ovea kohti ja kone jäi kauemmaksi,kauemmaksi....

harhoja. Ei tietenkään pitäisi nauraa - varmaan sillä on omassa elämässään tosi vaikeaa - eihän voi mitään muuta olla.
        Otin tuossa yhden oikein kunnon konjakkitujauksen ihan oikeasti - en vain virtuaalisesti:)) En edes muista koska olisin viimeksi oikein väkeviä juonut, että jos alkaa tulla omituista tekstiä niin älkäätten välittäkö, minähän se vain ympäri kännissä täällä kirjoittelen .HIK...
        Huomenna on kidutus sairaalassa, niin täytyy rohkaista itseään:))
        Ai niin tästä tulee sitten nitä säälipisteitä oikein roppakaupalla:))
        SÄÄLIKÄÄ - SÄÄLIKÄÄ - SÄÄLIKÄÄ:))

• n52
        maron kirjoitti:

harhoja. Ei tietenkään pitäisi nauraa - varmaan sillä on omassa elämässään tosi vaikeaa - eihän voi mitään muuta olla.
        Otin tuossa yhden oikein kunnon konjakkitujauksen ihan oikeasti - en vain virtuaalisesti:)) En edes muista koska olisin viimeksi oikein väkeviä juonut, että jos alkaa tulla omituista tekstiä niin älkäätten välittäkö, minähän se vain ympäri kännissä täällä kirjoittelen .HIK...
        Huomenna on kidutus sairaalassa, niin täytyy rohkaista itseään:))
        Ai niin tästä tulee sitten nitä säälipisteitä oikein roppakaupalla:))
        SÄÄLIKÄÄ - SÄÄLIKÄÄ - SÄÄLIKÄÄ:))

päivä tiedossa?

• maron
        n52 kirjoitti:

päivä tiedossa?

etten koneelle tule. Saa nähdä nyt miten menee.
        Joskus on ihan OK ja toisen kerran taas ihan petipotilas. Huominen näyttää kumpaa on tiedossa:)) Mutta mulla on nuori komea lääkäri, ja kaiken lisäksi vielä tosi mukava, että ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin:)))

• n52
        maron kirjoitti:

etten koneelle tule. Saa nähdä nyt miten menee.
        Joskus on ihan OK ja toisen kerran taas ihan petipotilas. Huominen näyttää kumpaa on tiedossa:)) Mutta mulla on nuori komea lääkäri, ja kaiken lisäksi vielä tosi mukava, että ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin:)))

setärkee juttu vähän kaikissa asioissa.
        Eli roppa kärsiköön jos silmä edes lepää...=)

• ZeikkuN

jippii, jippii, jippii.. mää ainaki tuun.. :)

• MillaN

...kiva kiva.:DD

• n52

vain kuunteluopissa?

• n52

tai niinku lukuoppilaana.

• MillaN

...jutellakin saa.:D

• tulliportin
        MillaN kirjoitti:

..kamala nälkä iskee- voinko järsiä omenaa ketään loukkaamatta? Näkkärinpalaa?

• MillaN
        tulliportin kirjoitti:

..kamala nälkä iskee- voinko järsiä omenaa ketään loukkaamatta? Näkkärinpalaa?

...haittaa...minäkin syön irtokarkkia.:)

• MillaN kirjoitti:

saako kuiskia korvaasi...:)

• MillaN
        Waffen-ss kirjoitti:

saako kuiskia korvaasi...:)

...kuisketta.:)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe