Mitkä ovat parhaita Stellantiksen nykydieselistä ja ovatko ne ketjulla vai hihnalla?
Ajattelin ensisijaisesti Stellantiksen pikkupakuihin ja tonniluokkaisiin soveltuvia.
Oma tuleva yksityiskäyttö olisi kevyttä, mutta pitäisihän tuollaisen otsapinnan jaksaa halkoa hyvin tuulta motarillakin.
"Scudo korvaa Fiatin mallistossa aiemmin myynnissä olleen Talenton. Stellantis-konsernissa keskikokoinen pakettiauto on nyt myynnissä neljänä mallina, jotka ovat Fiatin lisäksi Citroën Jumpy, Opel Vivaro ja Peugeot Expert. Lisäksi joukkoon kuuluu tietenkin eräänlaisena käenpoikasena Toyota Proace."
- https://tekniikanmaailma.fi/keskikokoisten-pakettiautojen-sarjassa-on-ostajan-markkinat-kun-fiat-scudon-myota-samasta-autosta-voi-pyytaa-tarjouksen-viidesta-eri-liikkeesta/
Taulukoituja mittoja:
- https://vantourreviews.com/stellantis-medium-size-van-for-a-campervan-deja-vu/
Stellantiksen vetypakut maksavat ainakin nyt alkuun maltaita, eikä vetyverkkokaan ole vielä saatavilla, mutta ehkä sitten joskus tulevaisuudessa.
- https://www.stellantis.com/en/technology/hydrogen-fuel-cell-technology
Stellantiksen nykydieselit ?
2
560
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Stellantiksen 2-litraisesta ja 180 hv:stä on ollut myönteisiä kaikuja aiemminkin.
Eilen yhden marketin parkkiin tuli uuden karhea Citroen Jumpy medium koossa, pakuversio jossa viisi paikkaa, puskurit kaikki korin värissä ja aluvanteilla. Siisti kokonaisuus.
Juttelin kuskin kanssa ja kävi ilmi että kyse oli firman autosta 180 hv & EAT8 (perinteisellä) automaatilla ja oli jo toinen samanlainen, edellinen vaihdettu 120 tkm kohdalla uuteen. Ovat olleet tyytyväisiä ja auto toiminut murheitta. Kulutus motarilla jossain 8 - 10 välimaastossa.
Kollegoillaan on myös Transporttereita ja Vitoja automaatilla ja ovat olleet tyytyväisiä, ei tekniikkamurheita, eli se Wolkkarin DSG on toiminut ihan moitteetta. Vitoissakin taitaa olla kaksoiskytkin?
Transportteri on hieman Citroenia korkeampi ja saattaa siksi jäädä jumiin joidenkin parkkihallien sisäänmenoihin.
ps.
Stellantis on laittamassa liki kaikki panoksen s-autolle (sähkö- ja vetyversioita pakuista), mutta on silti testannut polttareidensa sopivuuttaa e-fuelille.
"Stellantis Finalizing eFuel Testing on 28 Engine Families to Support Decarbonization of ICE Fleet on the Road"
- https://www.media.stellantis.com/em-en/corporate-communications/press/stellantis-finalizing-efuel-testing-on-28-engine-families-to-support-decarbonization-of-ice-fleet-on-the-road
Stellantiksen EU-jakeluverkostossa näemmä isoja mullistuksia meneillään.
"Stellantis to end current contracts with European dealers effective June 2023"
- https://www.nasdaq.com/articles/stellantis-to-end-current-contracts-with-european-dealers-effective-june-2023-2021-05-20 - Anonyymi
Fiatin dieselit ovat tietääkseni hyvämaineisia maailmalla (myös tietyn vm. Opeleissa, Cadillaceissa, Saabeissa, Suzukissa (SX4 vm.06-11) jne. on Fiatin diesel, mutta sitä en tiedä käytetäänkö niitä näissä yhteistyöpakuissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784