Kultahovia ikävä

Anonyymi-ap

Vanhaa Kultahovia ikävä. Nämä kaikki uudet luxuxhotellit tylsiä samanlaisia- Sama konsepti kaikilla. Toki kauniita, mutta ei mitään persoonallista. Ja tärkein puuttuu eli tunnelma. En yövy koskaan uudessa Hotelli Juutuassa, en. Niin surullista. :(

23

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi Kultahovi ja ravintola aaanar myytiin pois? Menestynyt yritys..

• Anonyymi

Na mitä sie kommari Kyselet. Ei kuulu sinulle ihmisten asiat. Vetä käteen.

• Anonyymi

Käske äitin keittää suklaamaitoa

• Anonyymi

Mä sain melkeen kerran pinppii kultahovis! Oi niitä aikoja!

• Anonyymi

Mieki melkein sain kultahovissa , itse olin alasti sängyssä , nainen puuttu

• Anonyymi

Jaa. Ingaltako.

• Anonyymi

Ei, vaan Niilalta ♥️

• Anonyymi

Ruokaki on niin kallista ja huonoa nykyisin…
      Liharuokaa kerran tilasin ja jäi syömättä!
      En suosittele!

• Anonyymi

Meillä kaikilla on Kultahovia ikävä. Älkää ihmiset menkö Wilderness Hotel Juutualle. Ihan täys paska koko paikka. Kultahovi oli 10/10. Kultahovin entiset omistajat olivat tosi ystävällisiä ihmisiä mutta saavat ainakin elää mukavaa rikasta elämää!

• Anonyymi

Ovat todennäköisesti miljonäärejä mutta kova työ palkitsee. Lepää rauhassa Kultahovi!

• Anonyymi

Aivan vitun järjetöntä miten hotelli on muuttunut. Henkilökuntakin käyttää työpukuina feikki saamenpukuja..

• Anonyymi

Niin on, mutta olihan se arvattavissa tämä muutos. Tosi harmi. Ennen oli niin ihana tunnelma, nyt kiinalaisrahan tuomaa ketjukakkaa..

• Anonyymi

Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako saamelaiset itse pitää feikkejä pukuja? Vai onko henkilökunta aasiasta?

Ihan suomalaisia työntekijöitä. Nykyiset omistajat ovat vittumaisia ääliöitä niin feikki saamenpuvut ovat heidän mielestä varmaan tyylikkäitä

• Anonyymi

Samat kännit saa ei se seinistä riipu

• Anonyymi

Ei se känneistä riipu. Kultahovi oli niin saatanan ihana ja mukava hotelli/ravintola niin se riippuu ruasta, ihanasta tunnelmasta ja muistoista.

• Anonyymi

Kylältä kuullut juttua että entisen Kultahovin omistajan esikoinen saanut ajokortin. Ajelevat näköjään Kia Sportagella kylällä vaikka rahat riittäisivät varmasti helposti vaikka Rolls Roycciin

• Anonyymi

Vittuako sillä väliä millä autolla ajaa. Jos tykkää Kiasta niin mikäs siinä.

• Anonyymi

Laittakaa joku mukavaa viestiä Kultahoviin liittyen ☺️

• Anonyymi

Ei ole enää mitään mukavaa. Harmi, kun tietyt suvut ja omistajat vain laajentaa ja ostaa kaikki paikat.....ja tukirahoilla viellä. :( Ei tarvitse mennä Hotelli Juutuaan enää koskaan.

• Anonyymi

Oi niitä aikoja. Mörömari jakeli tavaraansa Kultahovissa ennen.

• Anonyymi

Ja Elli Katri ja Toini

• Anonyymi

Ja olija se haararaelleki kuviossa mukana

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1429
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1218
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      958
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      813
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      81
      775
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      722
    Aihe