Millainen kuljettaja olet?

Muuttuuko käyttäytymisesi, kun istut auton ohjauspyörän taakse?

Toimiiko suuntavilkkusi?

Mikä sinä ärsyttää liikenteessä?

Miten sinut saa provosoitumaan?

Kummat ovat mielestäni nykyään sosiaalisempia liikenteessä, naiset vai miehet?

8

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riwka

Yleensä rentoudun ajaessani, en edes kuuntele musiikkia.
      Luulisin että vilkku toimii, kun tänään ajoin kaupungissa eikä kukaan ajanut kylkeen.
      Eniten ärsyttää kun pannaan vilkku päälle vasta kun käännytään, monesti joutuu sen takia risteyksessä turhaan odottamaan.
      Nuoret kollit jotka on juuri saaneet kortin, ovat yhtä vaarallisia kun aikapommi.
      Ennen kuvittelin että naiset, mutta eiköhän molemmista löydy laidasta laitaan.

• Ansku

mutta silloin mua ottaa pattiin kun hyvin soluvaan jonoon ilmestyy joku kusipää ohittaja jolle on pakko antaa tilaa ja siinä sitten jono tökkii.
      Toinen harmittava juttu on se kun kaikki ei tarkista nopeusmittareitaan ja ajetaan sitten alinopeutta. Tulee turhia ohituksia.

• Pirre*

autoa, se on minulle kuin lepoa..

Muusta en provosoidu kuin takapuskurissa roikkumisesta, sillä yleensä ajan ehkä hieman ylinopeuttakin ja sitten jos siinä joku kiikkuu vielä häntäkärpäsenä sitä en ymmärrä, tekisi mieleni jarruttaa ja antaa kolista kunnolla..

Mielestäni miehet ovat sosiaalisempia liikenteessä, ja en oikein tiedä mistä se johtuu...

• n52

tykkään ajamisesta,jopa suorastaan nautin.
      Kesäilta, hyvä tie,ikkunat auki ja musiikki soi!
      Mua ei pahemmin ärsytä muut,mut ihan kiinni puskurissa ajajista en välittäisi ja mahtavimmat kuskit ovat rekkakuskit,sieltä tulee herkästi merkkiä esim. hyvistä ohitushetkistä.Mä en nyt osaa suoraan yhdistää sukupuolta ja ajotaitoa,mutta siitä en tykännyt kun ne 50-lätkät otettiin uusilta ajajilta pois sillä minusta se oli hyvä keino kertoa muille,että hei mä opetelen, varokaa ja antakaa mulle anteeksi jos hiukan töpeksin.
      Tietääkö muuten kukaan miksi ne hävis?

• Suvi2

Ajan melko paljon ja uskon olevani samanlainen auton ratissa kuin tavallisestikin.
      Suuntavilkkuni toimii... ei toimi... toimii... ja muistan käyttää sitä tarvittaessa, mutta harmittaa kun monet autoilijat unohtavat käyttää vilkkua tai sitten sitä käytetään kääntymisen jälkeen. En provosoidu helposti. Eräs edellinen kirjoitti nuorten kloppien olevan kuin aikapommeja liikenteessä. Siinä kuitenkin olen täysin samaa mieltä.
      Mielestäni naiset ovat miellyttävämpiä liikenteessä, sillä heidän ei tarvitse näyttää osaavansa, kaikki tietävät jo sen.

• ajellessa

Ei vielä koskaan ole pinna palanut liikenteessä, enkä ymmärrä moista hermostumista. Ei kannata lähteä auton rattiin, jos on herkkä hermostumaan, on vaaraksi muulle liikenteelle. Ehdottomasti naiset on maltillisimpia ajajia. Että näin.

• maron

ylinopeutta, ja sakotkin ovat tulleet useaan otteeseen, kortti kuitenkin on pysynyt:))
      Ajoin joskus nuorena jäärataa ja siitä vissiin jäänyt tuo vauhti päälle.
      En kuitenkaan juuri koskaan hermostu liikenteessä, jos joku on edessä niin olkoot, ei minulla ole kiire minnekään. Jos ohittamaan pääsen niin ohitan, ja jos en pääse niin sitten ajan perässä - ihan sama se.
      Naiset tuntuvat nykyään olevan liikenteessä usein miehiä joustavampia ja jopa parempia ajajia.
      Miehelle on usein kova pala kun nainen ohittaa:))
      Silloin isketään kaasu pohjaan ja vaikka väkisin pidetään vauhti niin kovana ettei ohi pääse.
      Yleensä annan periksi - olen nähnyt niin paljon pahaa jälkeä mitä kolareissa syntyy, että väistän mieluummin.

• - Käyttäytymiseni ei muutu, kun ratin taakse istuudun.

- Suuntavilkku toimii. Aina.

- Ärsyttää tarkoituksella liian matalaksi määrätyt nopeusrajoitukset. Pitkä matka kestää tunteja kauemmin ja viimeiset kilometrit ajan todella vaarallisesti väsyksissä.

- En provosoidu.

- En tiedä, sillä yleensä en katso enkä edes näe, ajaako toista autoa mies vai nainen. Ainakin jotkut miehet ovat tosi öykkäreitä ja vaarallisia liikenteessä, mutta heitähän poliisi ei viitsi valvoa. On paljon helpompaa tutkailla toimistossa vakoilukameran kuvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4910
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1385
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      142
      1189
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      977
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe