Testissä Tornion Panimon TYTTI SEA–BUCKTHORN LONGDRINK. TYRNI LONG DRINK.
Lyhyt tuomio.
Mukavan haaleankullankellertävän väristä. Todellakin tuote nimenomaan ihmiselle, joka ei pahemmin perusta tyyliin Hartwallin Lonkeroista. Positiivista ei niin sokerisen makuista, eikä alkoholinmaku puske läpi. Ainoa miinus tulee mainostetusta tyrnistä, koska se ei selkästi maistu. Joudun antamaan siksi vain 5/5 muuten olisi 6/5.
Juoma voisi toimia vieläkin paremmin ilman alkoholia.
TYTTI SEA BUCKTHORN LONGDRINK
Anonyymi-ap
3
268
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa hyvältä. Täytyypä testata nyt juhannuksena.
- Anonyymi
Kannattaa vielä kun on valikoimassa. Itsekin ajattelin et Longdrinkit ei oo mun juttu, mutta tuota maistettuani asia muuttui. Sama kuten muissakin alkoholijuomissa. Toise osaa ja toiset ei ei niin hyvin, vaikka ois kuin kauan ollu valmistuksessa.
Harmi että harvojen ravintoloiden valikoimassa vain. Onnex kaupoist senttään saa aika monestaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709