Otin nenäkorun vähä yli kuukaus sitte ja vaihdoin renkaan siihen kun olin pitänyt aloituskorua kuukauden, koska nenäkoru ei ollu kipeä eikä siitä tullut mitään nestettä. Nyt kun oon pitänyt rengasta ehkä kaksi viikkoa niin nenän sisäpuolelle on tullu nuppineulan pään kokoinen patti renkaan ympärille. Patti ei ole valkoinen. Oon koittanu puristaa sitä mutta sisällä ei luultavasti ole nestettä. Patista tulee yhdestä kohtaa verta kuin siinä olisi haava tai reikä. Putsaan nenäkorua aina välillä suolavesi liuoksella ja öljyllä mitä ostin lävistysliikkestä.
Patti ei ole kipeä, mutta jos liikutan joskus nenääni niin tuntuu vähän kipua mutta ei paljon.
Nenän ulkopuolelle renkaaseen tuli todella pieni valkoinen patti/finni aluksi mistä tuli valkoista nestettä mutta lähti ja kuivui pois
-Miten saan patin pois?
-Kannattaako nenäkoru ottaa pois?
-Mitä pitäisi tehdä
Nenän sisäpuolella patti nenäkorun ympärillä
Anonyymi-ap
2
510
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ainakaan käytä öljyä se ärsytää sitä lävistystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673